Gå til innhold

I går gikk jeg handlebeserk :D

Anbefalte innlegg

Gjest Sjelden jeg er så egosentrert
Skrevet

I går stakk jeg fra mann og barn og tenkte bare på meg selv.

Jeg pleier å mase i gang dem alle sammen men det er ikke lett å få alle til å føle behov for familiært sosialt samvær jevnlig :)

Min mann og jeg har også en del problemer om dagene. Jeg føler meg lite attraktiv sammen med ham, all den tid han alltid er trøtt og uopplagt, tenker "bare" på jobb og nyttige sysler, ikke pynter seg noe særlig for meg og vi ikke har sex og kos.

Så i går skulle jeg bare nedover og handle ukens matvarer, men i steden så kjørte jeg til en annen by.

Jeg parkerte bilen og handlet :D

To hvite bukser, x antall topper/t-skjorter, fire nye bh`r - har dere sett så skikkelig spreke bh med halterneck er? (skrives det sånn...?) To nye tåringer, to nye ankellenker, en ny magelenke, stiping til håret, farge til vipper og bryn, cellulittekrem, god hampvott, selvbruningsspray, neglforsterkerlakk.

Det er dyrt å ha et skrantende forhold og å mistrives har jeg funnet ut, men det er godt å tenke litt på seg selv innimellom. Ellers så bruker en jo all sin energi på jobb, barn og mann.

Så i dag skal jeg bruke søndagen på å barbere ben, skrubbe meg med peelingkrem, smøre meg godt med all slags kremer, lage striper i håret, farge øyevipper og bryn og i det hele tatt stelle godt med meg selv.

Andre som har slike egotripper i blandt?

Skrevet

Det høres ut som om du hadde en herlig dag på byen - helt alene.

Nå ønsker jeg deg en like herlig søndag i egenpleiens tegn.

Og neste punkt på lista må være å få din mann i tale slik at dere kan redde forholdet.

Du må nok snakke i klartekst for ham, for menn skjønner overhodet ikke hint :)

Skrevet

Det høres ut som om du hadde en herlig dag på byen - helt alene.

Nå ønsker jeg deg en like herlig søndag i egenpleiens tegn.

Og neste punkt på lista må være å få din mann i tale slik at dere kan redde forholdet.

Du må nok snakke i klartekst for ham, for menn skjønner overhodet ikke hint :)

"Menn skjønner ikke hint"

:) Det har du rett i, men jeg har nok snakket fra levra gang på gang uten at det hjelper.

Jeg har foreslått kjærlighetsturer, familieterapi etc. Jeg har lagt opp til spennende sex og koselige kvelder med et glass vin og en god film.

Det virker ikke som noe når inn til ham.

Nå ligger vi på hvert vårt rom og det er ikke noe romantikk i forholdet vårt.

Har prøvd mye men har liksom gitt opp jeg også nå. Jeg kan gå inn til ham og hisse opp ham, da får jeg sex. Eller jeg kan be om det ene eller sette i gang med det andre. Men jeg er for å være helt ærlig lei av å være den som hele tiden bærer dette.

Jeg er en kvinne i min beste alder og fortjener bedre enn dette.

Så en slik dag som i går og en slik dag som jeg har planlagt i dag er helt på sin plass synes jeg :D

Takk for de gode ønskene dine, jeg ønsker deg en riktig flott søndag tilbake jubalong70.

Skrevet

"Menn skjønner ikke hint"

:) Det har du rett i, men jeg har nok snakket fra levra gang på gang uten at det hjelper.

Jeg har foreslått kjærlighetsturer, familieterapi etc. Jeg har lagt opp til spennende sex og koselige kvelder med et glass vin og en god film.

Det virker ikke som noe når inn til ham.

Nå ligger vi på hvert vårt rom og det er ikke noe romantikk i forholdet vårt.

Har prøvd mye men har liksom gitt opp jeg også nå. Jeg kan gå inn til ham og hisse opp ham, da får jeg sex. Eller jeg kan be om det ene eller sette i gang med det andre. Men jeg er for å være helt ærlig lei av å være den som hele tiden bærer dette.

Jeg er en kvinne i min beste alder og fortjener bedre enn dette.

Så en slik dag som i går og en slik dag som jeg har planlagt i dag er helt på sin plass synes jeg :D

Takk for de gode ønskene dine, jeg ønsker deg en riktig flott søndag tilbake jubalong70.

Jeg skjønner godt at du blir lei av å skulle berge forholdet helt alene.

Hva sier han da? Er han fornøyd med forholdet som det er?

Fortell hvordan dagen i dag ble det :)

Skrevet

Dette er ikke noen egotripp. Det er feminint vedlikehold ;o)

Kos deg i ditt eget spa i dag! :)

Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir lei av å skulle berge forholdet helt alene.

Hva sier han da? Er han fornøyd med forholdet som det er?

Fortell hvordan dagen i dag ble det :)

Jeg prøver å få min mann til psykolog. Han er altfor negativ og tafatt til at det kan kalles normalt. Det er skikkelig slitsomt og tærer på den kvinnelige selvtilliten min.

Jeg er nesten akkurat ferdig med å kjøre ladyshawer på legg og lår, nå har jeg hatt i meg to grove knekkebrød med gulost og tomat på :)

Snart skal jeg i dusjen :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214729447' post='3912593]

"Det er feminint vedlikehold"

Feminint vedlikehold, hærlig beskrivelse på slike utskeielser.

Det er det det skal hete for meg fremover. hærlig :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214729447' post='3912593]

''Det er feminint vedlikehold ;o)''

Kanskje det?

Om ikkje lenge så blir det vel EU-kontroll på _dere_ også!? he.he...

Skrevet

Kanskje det?

EU - kontroll på oss skulle jeg ønske det var allerede, da kunne mennene våre fått en skikkelig skrape i lakken om de ikke hadde passet godt nok på, og dullet nok med oss :D

Skrevet

Kanskje det?

Ja, det skal bettre ikke forundre meg ;o)

Skrevet

EU - kontroll på oss skulle jeg ønske det var allerede, da kunne mennene våre fått en skikkelig skrape i lakken om de ikke hadde passet godt nok på, og dullet nok med oss :D

*hehe*

Skrevet

Skjønner poenget...:)

Men det er dere som eventuellt hadde blitt "avskiltet", og henvist til "vraken".

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214741303' post='3912667]

Ja, det skal bettre ikke forundre meg ;o)

Eg skreiv det på tull, men etter litt refleksjon så blir vi vel mer eller mindre EU-kontrollert allerede.

Skrevet

Jeg prøver å få min mann til psykolog. Han er altfor negativ og tafatt til at det kan kalles normalt. Det er skikkelig slitsomt og tærer på den kvinnelige selvtilliten min.

Jeg er nesten akkurat ferdig med å kjøre ladyshawer på legg og lår, nå har jeg hatt i meg to grove knekkebrød med gulost og tomat på :)

Snart skal jeg i dusjen :D

Kanskje han er deprimert?

Det høres lurt ut med psykologhjelp, ja.

Og du er flink som tar vare på deg selv :D

Skrevet

Kanskje han er deprimert?

Det høres lurt ut med psykologhjelp, ja.

Og du er flink som tar vare på deg selv :D

Da har jeg hatt en velgjørende dag :D

Lang dusj, hampvott og skikkelig skrubbing over hele kroppen, peelingkrem i ansiktet.

Smøring med cellulittekrem og fugtighetskrem.

Striping av hår. Nytt slag så endte opp med ganske mange lyse striper. Skikkelig blondie altså :)

De har solgt meg refill av fargingen til vippene og bryna. Fikk altså ikke gjort det i dag.

Sprayet bena mine.. Oyoyoy... så brun jeg ble :D

På med kort hvit skjørt (har ikke hatt på skjørt over knea på flere år) en fræsj topp og så dro vi ut og spiste hele gjengen. (og leide en film vi skal se nå)

Følte med skikkelig sprek *ler godt* Mannen min synes jeg var veldig sprek og andre tittet også (god følelse å være attraktiv)

Ny ankellenke på, ny og gammel tåring, ny magelenke.

Var på veg å ta en runde sol i sta også men så kom det noe i vegen. I morra :)

Takk for støtten jubalong70

Dette var virkelig verdt pengene :D

(Når det gjelder mannen min så er jeg veldig nære på å bryte ut om dagene, han er så dårlig på å viser initiativ og lyst til å få rettet på ting. Håper han kan komme seg ved noen timer med psykolog eller noe, tror virkelig han kunne trenge det)

God søndagskveld da du :)

Skrevet

Da har jeg hatt en velgjørende dag :D

Lang dusj, hampvott og skikkelig skrubbing over hele kroppen, peelingkrem i ansiktet.

Smøring med cellulittekrem og fugtighetskrem.

Striping av hår. Nytt slag så endte opp med ganske mange lyse striper. Skikkelig blondie altså :)

De har solgt meg refill av fargingen til vippene og bryna. Fikk altså ikke gjort det i dag.

Sprayet bena mine.. Oyoyoy... så brun jeg ble :D

På med kort hvit skjørt (har ikke hatt på skjørt over knea på flere år) en fræsj topp og så dro vi ut og spiste hele gjengen. (og leide en film vi skal se nå)

Følte med skikkelig sprek *ler godt* Mannen min synes jeg var veldig sprek og andre tittet også (god følelse å være attraktiv)

Ny ankellenke på, ny og gammel tåring, ny magelenke.

Var på veg å ta en runde sol i sta også men så kom det noe i vegen. I morra :)

Takk for støtten jubalong70

Dette var virkelig verdt pengene :D

(Når det gjelder mannen min så er jeg veldig nære på å bryte ut om dagene, han er så dårlig på å viser initiativ og lyst til å få rettet på ting. Håper han kan komme seg ved noen timer med psykolog eller noe, tror virkelig han kunne trenge det)

God søndagskveld da du :)

Ååå, jeg blir rent misunnelig jeg.

Tenk så deilig å kunne gjøre noe så herlig - for seg selv. Og enda deiligere når man får anerkjennende blikk og kommentarer også ;)

Jeg håper inderlig at mannen din får hjelp.

Det lille du har beskrevet får meg absolutt til å tenke at han er i en depresjon - og da trenger han hjelp eller vanvittig sterk vilje til å jobbe selv (og det har sjelden den som er deprimert).

Og når han har fått hjelp, så håper jeg at dere to kan finne tilbake til det som var der før.

Men nå skal du bare kose deg med det blonde hår og brune legger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...