Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg krølltang, men klarer ikke finne ut hvordan jeg skal bruke den...!! Det er vel bare jeg som er dum, men jeg klarer det altså ikke, og det fulgte ikke med beskrivelse.. Er det noen som kan hjelpe meg? Hovedproblemet mitt er hvor den "klemma" skal være... Det blir bare en stor folke med krølltanga mitt inni...

Er det også noen som har tips til en beskyttende krem\spray til å ha i håret når man benytter krølltang\rettetang?

Aliza1365380759
Skrevet

Du setter klemma midt på hårlengden, og drar den ned nesten til slutten av håret, og så snurrer du krølltanga rundt slik at håret legger seg lagvis rund krølltangat. Hold noen sekunder, slik at krøllen setter seg, og løsne klemma forsiktig noen ganger før du holder den litt åpen og drar krølltangen ut av håret. Var det forståelig? Et varmebeskyttende produkt kan sikkert frisøren din hjelpe deg med! :) Eller vil du helst bestille fra nettet kanskje..?

Skrevet

Du setter klemma midt på hårlengden, og drar den ned nesten til slutten av håret, og så snurrer du krølltanga rundt slik at håret legger seg lagvis rund krølltangat. Hold noen sekunder, slik at krøllen setter seg, og løsne klemma forsiktig noen ganger før du holder den litt åpen og drar krølltangen ut av håret. Var det forståelig? Et varmebeskyttende produkt kan sikkert frisøren din hjelpe deg med! :) Eller vil du helst bestille fra nettet kanskje..?

Så jeg setter klemma nederst i håret og ruller opp?? Men hvordan får jeg den ut da, uten at det blir floker?

Har tenkt å kjøpe produkter på nettet, ja, på blivakker.no er det nesten halv pris på enkelte produkter sammenliknet med frisøren!! Har du noen produkt-tips?

Gjest minnah
Skrevet

Så jeg setter klemma nederst i håret og ruller opp?? Men hvordan får jeg den ut da, uten at det blir floker?

Har tenkt å kjøpe produkter på nettet, ja, på blivakker.no er det nesten halv pris på enkelte produkter sammenliknet med frisøren!! Har du noen produkt-tips?

Skjønner ikke hvordan du klarer å få floker jeg, du ruller håret rett oppover tanga slik du ville laget en rulletobakk ;-) Og tanga lirkes ut av krøllen, den skal ikke sette seg fast. Eller har du kjøpt en slik med tagger på?

Skrevet

Prøv med mindre hår. Også må du rulle den vannrett oppover, ikke sånn at du står og sveiver med hånda, liksom. Og når du skal ta den ut igjen så bare ruller du nedover. Pass på å ha et godt stykke uten hår mot enden av tanga, det er når hårene går på utsiden av kanten det blir floker, tror jeg.

Vanskelig å skrive ned sånn jeg mener... At du må holde tanga vannrett og rulle oppover... Hjelpes, hehe...

Gjest Elextra
Skrevet

Prøv med mindre hår. Også må du rulle den vannrett oppover, ikke sånn at du står og sveiver med hånda, liksom. Og når du skal ta den ut igjen så bare ruller du nedover. Pass på å ha et godt stykke uten hår mot enden av tanga, det er når hårene går på utsiden av kanten det blir floker, tror jeg.

Vanskelig å skrive ned sånn jeg mener... At du må holde tanga vannrett og rulle oppover... Hjelpes, hehe...

''Også må du rulle den vannrett oppover''

antar du mener loddrett :P

Skrevet

''Også må du rulle den vannrett oppover''

antar du mener loddrett :P

Jeg mener at hun må holde krølltanaga vannrett. Men klarte jo ikke å formulere det så bra. ;) Så da ruller mann loddrett ja.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg mener at hun må holde krølltanaga vannrett. Men klarte jo ikke å formulere det så bra. ;) Så da ruller mann loddrett ja.

Haha, nå skjønner jeg hva du mener - det var visst _jeg_ som var på jordet med min kommentar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...