Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere registrert på Facebook? Hvorfor ? Hvorfor ikke? Hvor mange venner har dere der? Jeg har litt lyst til å registerer med, men noe holde meg igjen. Hvorfor vet jeg ikke, er nok bare skeptisk.Er det noen grunn til å være det?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg er på facebook.

Jeg har mange av mine venner og bekjente der.

Kjempe koslig å " treffe" folk man ikke har sett på mange år.

Og å bli kjente med nye.

Det gøyeste er jo å se bildene folk legger ut. :0)

Skrevet

Jeg er på facebook.

Jeg har mange av mine venner og bekjente der.

Kjempe koslig å " treffe" folk man ikke har sett på mange år.

Og å bli kjente med nye.

Det gøyeste er jo å se bildene folk legger ut. :0)

''Det gøyeste er jo å se bildene folk legger ut. :0)''

Eg har ikkje bilde på Facebook.

Men det har sikkert du? *S*

Gjest mora2
Skrevet

''Det gøyeste er jo å se bildene folk legger ut. :0)''

Eg har ikkje bilde på Facebook.

Men det har sikkert du? *S*

He, he, klart jeg har det :0)

Jeg har mange bilder ;0)

Gjest xbellax
Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt meg dit. Det blir litt sånn "hvem har flest venner" greie over det for min del, dessuten er ordet "venner " hellig for meg. Folk har så løssluppet forhold til ordet "venner" og det irriterer meg, venner er noen man er villig til å gå gjennom ild og vann for. Jeg er jævelig sær, jeg vet det.

Skrevet

Jeg prøvde å registrere meg for flere dager siden, men de vi visst ikke ha meg for jeg har fremdeles ikke fått bekreftelsesmailen for å kunne logge meg på. Kanskje like greit.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, har profil der, men er ikke veldig aktiv og har ikke særlig mange "venner". Opprettet profilen av ren nysgjerrighet - måtte jo vite hva dette var. Litt morsomt å holde kontakt med noen utenlandske venner på den måten.

Skrevet

Jeg er registrert der, og har 200+ venner.

Jeg synes ikke det er noe skummelt i det hele tatt, bare koselig.

"Treffer" igjen mange gamle venner og bekjente.

Spiller spill. Tar quizer. Sender meldinger...

Joda, det er kjekt på Facebook :)

Gjest minnah
Skrevet

Er registrert der ja. Mente lenge at dette var noe fjortisgreier jeg ikke gadd å henge meg på, men det viser seg at jeg har funnet kjente, slekt og venner i alle aldre, og det er utrolig koselig :-)

Alle er ikke venner, men bekjente fra skolen, er jo litt moro å se hvor det er blitt av folk. Det er også ulike grupper man kan melde seg inn i, alt mulig faktisk, min favoritt er "vi som fascineres av bildene på Finn.no". Folk legger ut vanvittige bilder som finnes igjen der, og kommentarene er hysterisk morsomme.

Det er jo bare å prøve, og heller deaktivere profilen igjen om man ikke trives "der". :-)

Gjest mamsemor
Skrevet

Er registrert ja, innpå flere ganger om dagen, har møtt igjen mange gamle kjente som jeg har fått kontakt med igjen.

Gjest mamsemor
Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt meg dit. Det blir litt sånn "hvem har flest venner" greie over det for min del, dessuten er ordet "venner " hellig for meg. Folk har så løssluppet forhold til ordet "venner" og det irriterer meg, venner er noen man er villig til å gå gjennom ild og vann for. Jeg er jævelig sær, jeg vet det.

Kommer vel an på alderen din og vennene dine det vel .... høres sånn ut iallefall.

Ingen konkurranse blandt de litt oppi åra iallefall :)

Gjest xbellax
Skrevet

Kommer vel an på alderen din og vennene dine det vel .... høres sånn ut iallefall.

Ingen konkurranse blandt de litt oppi åra iallefall :)

Nja jeg vet ikke jeg, jeg er selv langt over barnehage alder men ser tendense selv til den type nykker hos mennesker både eldre og yngre enn meg. Og det der med å ha 300 venner liksom, gud bedre.. En annen ting er at jeg ikke kan begripe hvem som skal ha glede av å se mine eventuelle feriebilder, høre om plantene som vokser og bikkja som måtte til dyrlegen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...