Gå til innhold

Grillet måker

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Uff...Hadde jeg sett denne mannen hadde jeg tatt han med å spist en plass. Hvertfall gitt han noen penger.

Skammelig at folk står å ser på han som en attraksjon.

Og at mennesker i Norge må gjøre slikt for å overleve.

Skrevet

Det er sikkert mye sunnere og spise måker enn for eksempel Pizza Grandiosa, og hamburgere på Mc.Donalds, måker er tross alt et naturprodukt.

Men det er tragisk at det finnes uteliggere, og det er nedverdigene (og unødvendig) å måtte sitte på "utstilling" i en offentlig park og spise det som folk flest betegner som "luftens rotter".

"Det er typisk Norsk å være god!"

Heia Norge & Gro Harlem Brutal! :(

Skrevet

Det er sikkert mye sunnere og spise måker enn for eksempel Pizza Grandiosa, og hamburgere på Mc.Donalds, måker er tross alt et naturprodukt.

Men det er tragisk at det finnes uteliggere, og det er nedverdigene (og unødvendig) å måtte sitte på "utstilling" i en offentlig park og spise det som folk flest betegner som "luftens rotter".

Min kjære har spist due i Brasil og sier det smaker kylling. :o) Han visste ikke før etterpå at det var duehjerte da... Han skar en grimase da han fortalte det så han gjorde det nok ikke flere ganger. ;o)

Gjest wtfcwia
Skrevet

Uff...Hadde jeg sett denne mannen hadde jeg tatt han med å spist en plass. Hvertfall gitt han noen penger.

støtter den!

Skrevet

''"luftens rotter"''

Det er duer, ikke måker.

Gjest ikke sulten nok
Skrevet

''"luftens rotter"''

Det er duer, ikke måker.

Jeg trodde det var kråkene som var luftens rotter. Det er jo kråker som samles på søppeldynga sammen med rottene.

Skrevet

Jeg trodde det var kråkene som var luftens rotter. Det er jo kråker som samles på søppeldynga sammen med rottene.

Etter å ha sjekket saken nærmere, så blir både kråker, måker og duer kalt "luftens rotter" :)

Gjest bor i byen
Skrevet

Han har iallefall råd til øl. Det har ikke jeg. Prioriterer heller mat.

Gjest mora2
Skrevet

Da burde dere jo slå dere sammen da. Så kan du ta med mat, og han ta med øl. Så koslig dere kan få det!

Skrevet

Etter å ha sjekket saken nærmere, så blir både kråker, måker og duer kalt "luftens rotter" :)

Godt å høre. :)

Gjest bor i byen
Skrevet

Da burde dere jo slå dere sammen da. Så kan du ta med mat, og han ta med øl. Så koslig dere kan få det!

Hvorfor skulle vi slå oss sammen? Slå deg sammen med han selv hvis du vil.

Gjest mora2
Skrevet

Hvorfor skulle vi slå oss sammen? Slå deg sammen med han selv hvis du vil.

Hadde jeg bodd der, så kan jeg love deg at jeg hadde ikke hatt noe imot å dele mat med han.

Skrevet

''Han har iallefall råd til øl.''

Det går ikkje frem av artikkelen...

Gjest bor i byen
Skrevet

''Han har iallefall råd til øl.''

Det går ikkje frem av artikkelen...

Nei, men mannen er et kjent innslag i Bergen. Sitter alltid og drikker øl.

Skrevet

Nei, men mannen er et kjent innslag i Bergen. Sitter alltid og drikker øl.

ok.

Gjest ikke sulten nok
Skrevet

http://www.ba.no/nyheter/article3640071.ece

Da er vel dette helt greit også da?

Å skyte for moro skyld er ikke greit. Å drepe dyr for å spise gjør vi jo allerede. Denne mannen var sulten og tok det som var nærmest.

For egen del må jeg si at jeg ikke spiser kylling fordi jeg synes det er ekkelt å spise de søte små nøstene.

Kua, grisen og sauen derimot er ikke så vakkre, de går ned, dog med en del betenkeligheter innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...