Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal mest sannsynlig kjøre fra nordvestlandet der vi er på ferie nå til Bergen til helgen, ha en stop-over i Ålesund. Overnatting fra lørdag til søndag, to voksne og to barn. Noen som har tips om hvor det er ålreit og ikke altfor svindyrt å overnatte. Hotell er helt ok- så sant det er kapasitet. Vi skal kjøre via atlanterhavsveien. Googler litt og ser, men hvis noen er kjent i området, tar jeg gjerne i mot tips.

Skrevet

Akkurat i selve Ålesund er det nok ikke så mange alternativer utenom hotell. Og hotellkapasiteten er etter hva jeg har forstått ganske sprengt. Men det går jo an å høre med de. I sentrum ligger forøvrig alle hotellene like sentralt til.

Det fins også to campingplasser, Volsdalen, som ligger like utenfor sentrum(ved Color Line stadion) og Prinsen som ligger ca 6 km fra sentrum.

Også er det et hotell som ligger i Spjelkavik, Norlandia Baronen Hotell (ca 1 mil fra sentrum, like ved kjøpesentrene på Moa). Det har noe bedre kapasitet enn i sentrum tror jeg.

Skrevet

Ålesund er en hyggelig og vakker by, vel verdt en stopp. Vi har overnattet på Clarion Hotell Bryggen og Hotell Brosundet. De ligger nærmest vegg i vegg i den aller koseligste delen av byen. Scandic ligger to små steinkast unna.

På Brosundet fikk vi et veldig høvelig og prisgunstig familierom da vi var der. Men jeg ser de har pusset opp, så det er ikke sikkert de har det å tilby lengre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...