Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet
:) Og attpåtil helten til Laban sin sønn!
Skrevet

Håper han ser på no da.

Var han 10 år eller?

Skrevet

Det tenkte jeg også! :o) Sitter en liten Mini-mus her og jubler villt også! Vi andre tre er ikke så overvettes interessert... Han kommenterte at det var Torres som scoret gitt. ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Håper han ser på no da.

Var han 10 år eller?

Jeg tror han er 9 år, men er ikke helt sikker. Dette var nok et fantastisk øyeblikk for en superfan :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Han er den store helten til guttungen her i huset også, så nå er det euforiske tilstander i stua. Helt rørende å se. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Og Spania vandt for første gang på 44 år!

Det synes jeg var utrolig kjekt! Det ville jo vært så typisk om det tyske maskineriet kom med et par mål på slutten, men den gang ei :)

Skrevet

Og Spania vandt for første gang på 44 år!

Såååååååååå fortjent :) Forykende fotball fra Spania :)

Skrevet

Det synes jeg var utrolig kjekt! Det ville jo vært så typisk om det tyske maskineriet kom med et par mål på slutten, men den gang ei :)

De burde scora, det hadde gjort seg med litt mere spenning, ekstraomganger og straffespark hadde vært tingen...

Skrevet

Såååååååååå fortjent :) Forykende fotball fra Spania :)

Kjekt for Spania, og fortjent ja.

Men eg ville hatt mer!!!

AneM1365380603
Skrevet

De burde scora, det hadde gjort seg med litt mere spenning, ekstraomganger og straffespark hadde vært tingen...

Uff, nei.. Jeg har ikke nerver av stål, he he. Jeg var så glad da dommeren blåste av kampen.

Men hvis Spania likevel hadde vunnet ville jo det i ettertid ha vært greit ;)

Jeg hadde et sånt utbrudd under kampen at datteren min hoppet i stolen.

Skrevet

Kjekt for Spania, og fortjent ja.

Men eg ville hatt mer!!!

Jeg fikk nesten for mye jeg hehe. Så glad når de endelig blåste i fløyta :)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Viva Espanjjjjjjjjja!!!! :D :D : D

Skrevet

Han er 9 år, stinn av popcorn og nekter å bevege seg i retning senga før han har sett dem løfte pokalen.

God stemning i heimen, og Torres-drakten er i vaskemaskinen.

Skrevet

Han er 9 år, stinn av popcorn og nekter å bevege seg i retning senga før han har sett dem løfte pokalen.

Du må nok gå til innkjøp av en Torres drakt i reserve. :-)

Skrevet

Hehehe så skjønne de er :)

AneM1365380603
Skrevet

Hadde han den ikke på seg under kampen? Drakten altså :) Selvfølgelig må han få se det store øyeblikket med pokalen! Jeg sa nettopp til datteren min at hun ikke får ringe faren sin før alt er over på tv ;)

Skrevet

Du må nok gå til innkjøp av en Torres drakt i reserve. :-)

Vi har en bortedrakt også, med Torres-trykk. Men den er i neste størrelse, og derfor litt romslig for aktiv fotball.

Heldigvis tørker sånt originaldrakt-stoff veldig raskt.

Skrevet

Hadde han den ikke på seg under kampen? Drakten altså :) Selvfølgelig må han få se det store øyeblikket med pokalen! Jeg sa nettopp til datteren min at hun ikke får ringe faren sin før alt er over på tv ;)

Betingelsen for å få se hele kampen var at han var ferdig dusjet og hårvasket før avspark. Han har spilt fotball i drakten hele dagen fram til da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...