Gå til innhold

Fikk feil kamera på fotobutikken- Hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest litt dumt
Skrevet

For noen uker siden var jeg innom en fotobutikk. De hadde tilbud på et digitalt kamera. Jeg pekte på annonsen og sa at jeg skulle ha det kameraet. I kveld søkte jeg opp kameraet på nettet, og ser plutselig at de har solgt meg feil kamera. Prisen var den samme som det som er på tilbud, men det jeg har fått er et dårligere kamera enn det som var på tilbud. Har jeg rett til å bytte til det jeg skulle ha, eller kan de si at jeg selv burde ha sett dette? Jeg pekte på annonsen i butikken, og han bak kassa fant fram kameraet. Jeg har kvittering.

Gjest xbellax
Skrevet

Nei, ikke når det er gått "noen uker". En dag er greit, men ikke noen uker.

Skrevet

Det verste som kan skje er at du får et "nei". Du har fått feil kamera, vær vennlig, men påstålig. :)

Gjest minnah
Skrevet

Så lenge du har kvittering er det jo bare å forsøke. For alt de vet har du hatt kameraet nedpakket inntil i går, og oppdaget feilen da.

Gjest Elextra
Skrevet

Så lenge du har kvittering er det jo bare å forsøke. For alt de vet har du hatt kameraet nedpakket inntil i går, og oppdaget feilen da.

Best å slette bildene på minnebrikken, da :-).

Gjest minnah
Skrevet

Best å slette bildene på minnebrikken, da :-).

Hm, en idé ja :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...