Gjest litt dumt Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 For noen uker siden var jeg innom en fotobutikk. De hadde tilbud på et digitalt kamera. Jeg pekte på annonsen og sa at jeg skulle ha det kameraet. I kveld søkte jeg opp kameraet på nettet, og ser plutselig at de har solgt meg feil kamera. Prisen var den samme som det som er på tilbud, men det jeg har fått er et dårligere kamera enn det som var på tilbud. Har jeg rett til å bytte til det jeg skulle ha, eller kan de si at jeg selv burde ha sett dette? Jeg pekte på annonsen i butikken, og han bak kassa fant fram kameraet. Jeg har kvittering. 0 Siter
Nikki Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Ja det syns jeg. Du har ikke fått det du ba om. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Nei, ikke når det er gått "noen uker". En dag er greit, men ikke noen uker. 0 Siter
ariadne Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Det verste som kan skje er at du får et "nei". Du har fått feil kamera, vær vennlig, men påstålig. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Så lenge du har kvittering er det jo bare å forsøke. For alt de vet har du hatt kameraet nedpakket inntil i går, og oppdaget feilen da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Så lenge du har kvittering er det jo bare å forsøke. For alt de vet har du hatt kameraet nedpakket inntil i går, og oppdaget feilen da. Best å slette bildene på minnebrikken, da :-). 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Best å slette bildene på minnebrikken, da :-). Hm, en idé ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.