Gå til innhold

Fortsettelse 3:

Gjest Anonym fordi kjente leser her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er nå utredet på BUP. Hun viser tegn på seksuelt misbruk fra far, men ikke nok til at BUP kan gå til politiet. Derfor avvikles samvær som vanlig.

Barnevernet har overtatt saken og de har ferie. Barnet er nå tre uker hos sin far.

I løpet av de tre ukene skal jeg opereres for kreft.

Jeg har mistet tre søsken på to år. Ett i kreft, ett i anorexi og et i selvmord.

Er det ikke snart nok dritt?

Skrevet

Eg håper inderlig BUP tar feil, og at barnet _ikkje_ har blitt utsatt for seksuelle overgrep.

Så vil eg ønske deg lykke til med operasjonen, og håper du blir frisk!

Ps! Du må være sterk.

*klem*

Skrevet

Eg håper inderlig BUP tar feil, og at barnet _ikkje_ har blitt utsatt for seksuelle overgrep.

Så vil eg ønske deg lykke til med operasjonen, og håper du blir frisk!

Ps! Du må være sterk.

*klem*

Takk for fine ord. Jeg vet ikke om jeg er sterk, men jeg har overlevd incest og voldtekt og en ektemann som mishanldet meg. Jeg skulle bare ønske en gang i verden livet falt til ro uten at noe spøkte i bakgrunnen.

Gjest tanker til deg
Skrevet

Takk for fine ord. Jeg vet ikke om jeg er sterk, men jeg har overlevd incest og voldtekt og en ektemann som mishanldet meg. Jeg skulle bare ønske en gang i verden livet falt til ro uten at noe spøkte i bakgrunnen.

En vil en ikke være sterk. En vil ha det litt godt. Ha litt fred. Vet hvordan det kjennes ut.

Lykke til med operasjonen. Jeg håper at du får hjelp i forhold til barnet ditt. Det er ubeskrivelig vondt når en engster seg for at barnet ikke har det godt hos far. En veldig ensom smerte er det også. Og et svik som ikke kan beskrives.

Det blir ikke likelig fordelt her i livet. Det er helt sikkert.

Gjest rister på hodet
Skrevet

Barnevernet har ikke sommerstengt, vel? Og er det mistanke om seksuelt misbruk så skal det anmeldes.. Skjønner ikke begrunnelsen med at det ikke er nok bevis, det er det politiet som får avgjøre.

Skrevet

Barnevernet har ikke sommerstengt, vel? Og er det mistanke om seksuelt misbruk så skal det anmeldes.. Skjønner ikke begrunnelsen med at det ikke er nok bevis, det er det politiet som får avgjøre.

Skolen meldte fra til Barnevernet pga mistanke om seksuelt misbruk. Barenvernet anmeldte til politiet. Saken henlagt fordi barent ikke sa noe i politiavhør.

BUP skulle utrede. De kunne bare bekrefte at mistanken var berettiget. Men intet nytt kom på bordet slika t far kunne anmeldes igjen.

Hun tegnet bare seg selv med blodig underliv og sin far med erigert penis...

Jeg forstår det ikke selv.

Gjest rister.............
Skrevet

Skolen meldte fra til Barnevernet pga mistanke om seksuelt misbruk. Barenvernet anmeldte til politiet. Saken henlagt fordi barent ikke sa noe i politiavhør.

BUP skulle utrede. De kunne bare bekrefte at mistanken var berettiget. Men intet nytt kom på bordet slika t far kunne anmeldes igjen.

Fy f..

I slike tilfeller er det fullt forståelig med kidnapping av egne barn.

Skrevet

Her kan du lese en artikkel som forhåpentligvis kan være til hjelp for dere.

http://www.helsenytt.no/artikler/incest.htm

Skrevet

Herregud for en jævlig situasjon du er i. Forferdelig forferdelig vanskelig.

Hva med å få barnet til legeundersøkelse etter sommeren, for å se etter bevis på misbruk, hvis det har skjedd noe mens hun er der.

Nei og nei, ingen skal behøve å oppleve dette. Enhver mors mareritt. :(

Skrevet

Skulle ikke slike tegninger være nok?! Herregud for et system - jeg skjønner mødre som stikker av med ungene når så klare tegn som det ikke tas på alvor!

Gjest minnah
Skrevet

Jeg leser, men har ikke ord... Kan bare si jeg håper inderlig dette løser seg på beste mulige måte, og masse lykke til med operasjon!

Gjest mora2
Skrevet

Kjære deg, du har det ikke lett...

Dette var vondt å lese.

For et jævli system!

Ønsker deg og din datter alt godt i fremtiden.

Gode klemmer fra

Gjest Får frysninger...
Skrevet

Dette var helt forferdelig å lese. Får så utrolig vondt i meg.

Jeg har ikke ord i slike settinger, så jeg sier bare lykke til med operasjonene og alt godt ønskes deg i fremtiden!

Dette klarer du :o)

Gjest cavin
Skrevet

Har så vondt av deg,,,at jeg ikke finner ord! Klarte simpelten ikke

å sove inatt! For en forferdelig skjebne du må gjennom.Også blir man så forbannet og sinna, hvor det blir av hjelpen og støtten fra de offentlige! Nei! ikke gi opp, kjemp for det du har kjært! og har

lykke til med kreftoperasjonen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...