Gå til innhold

Hjelp, jeg trenger en hobby!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller et instrument, hører musikk og trener. Mer enn nok i tillegg til full jobb og to barn....

Å begynne å spille et instrument som voksen er kanskje litt tungt, men å synge i kor kan jeg anbefale!

Gjest Elextra
Skrevet

Har svært mange ting jeg driver bittelitt med, men har altfor lite tid. Skulle gjerne hatt mye mer tid til:

Lese, både skjønnlitteratur, historie og om diverse tema; oljemaling; tegne; lære meg et instrument; lytte til musikk, og gjerne lære meg mer om klassisk musikk; synge i kor (kanskje begynne igjen der jeg sluttet); ta pianoundervisning; gå i kunstmuséer og lese om kunst; lære meg et nytt språk; lage fotoalbum; sy klær og annet; trene; gå/stå på ski; sykle; gå turer i skog og mark; fjellklatring!?; hagearbeid; ....

Skrevet

Det eneste organiserte jeg har igjen - og som jeg ikke kommer til å slutte med før alderdommen innhenter meg - er korsangen.

Skrevet

Eg har hatt tre store hobbyer og det har vært motorsykler, musikk og fotografering, disse har hatt stor plass i hverdagen min gjennom mange år.

Ellers er en av mine største interesser nå for tiden (foruten musikken) film, fortrinnsvis europeiske filmer.

Ps! Fotografering er en fin hobby, det er noe _alle_ kan drive med, men ikkje dermed sagt at alle kan ta gode bilder...:-)

Skrevet

Jeg holder på med masse rart.

Kjører mc, har gjort det mer eller mindre i 35 år.

Kjører billøp og dermed skrur mye bil.

Trener, men bryr meg ikke om å se på sport på tv.

Liker å lese, selv om jeg har begrenset med tid med det.

Er handy og gjør det meste, snekrer, murer, legger fliser, elektriker (har lov til å gjøre det i mitt eget hus), osv, osv. Men dette gjør jeg kun på mine egne hus.

Spiller gitar og synger litt, både hjemme og i godt lag.

Er opptatt av å gjøre mest mulig sammen med kona og barna mine.

Helt sikker mer også, jeg har i alle fall ikke frittidsproblemer:-)

Skrevet

Eg har hatt tre store hobbyer og det har vært motorsykler, musikk og fotografering, disse har hatt stor plass i hverdagen min gjennom mange år.

Ellers er en av mine største interesser nå for tiden (foruten musikken) film, fortrinnsvis europeiske filmer.

Ps! Fotografering er en fin hobby, det er noe _alle_ kan drive med, men ikkje dermed sagt at alle kan ta gode bilder...:-)

Kjører du mc?

Skrevet

Kjører du mc?

Ikkje nå lenger desverre, men det er ikkje umulig eg tar opp igjen interessen.

Kjøpte min første mc (Yamaha 100ccm LS2) i 1976 og har siden hatt tre til, Honda CB350, Yamaha XS 1100 og Harley Davidson FLH 1200.

Har vært på mange treff, og turer nedover i Europa...:)

Skrevet

Ikkje nå lenger desverre, men det er ikkje umulig eg tar opp igjen interessen.

Kjøpte min første mc (Yamaha 100ccm LS2) i 1976 og har siden hatt tre til, Honda CB350, Yamaha XS 1100 og Harley Davidson FLH 1200.

Har vært på mange treff, og turer nedover i Europa...:)

Ok, artig:-)

Jeg husker godt Honda CB 350, antar at det var en noen og 70-modell.

Jeg har blant annet hatt en to år gammel Honda CB 500 i 1976:-)

Gjest Strikkeguri
Skrevet

Jeg strikker. Det er en hobby jeg utfører over alt, og er skikkelig koselig, samtidig som jeg får brukt den kreative siden min. Jeg designer masse selv, og får plagg som ingen andre har.

I tillegg finnes det nå så masse forskjellig garn, så man blir helt nummen :o) Og når jeg strikker på tykke pinner blir jeg også fort ferdig når jeg er i det hjørnet :o)

Jeg er ofte inne på hobbysider som:

www.hobbyboden.com

www.tradsnella.no

www.maudsgarn.no

Om du søker litt på nettet finner du mange interessante forum og blogger om emnet.

Mange syns dette er en kjerringhobby, men de siste årene har unge mennesker fått helt dilla på strikking. Spesiellt siden det er så masse artige garntyper å få kjøpt. Noen lager til og med mønsteret selv, så man strikker bare rett.

Lykke til på jakten :o)

Skrevet

Lage kort. Scrapbooking. Fotografere. Spille piano. Lese. Gå tur.

Det er noe av det morsomme jeg finner på når jeg en sjelden gang har tid ;)

(Lese gjør jeg hver eneste dag, da. Spille piano også - nesten.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...