Glimtipper Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Advarsel: Dette spørsmålet handler om når et familiemedlem dør, da spesielt ved selvmord. Ikke les om dette er et sensitivt tema for deg. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg lurer på tre ting: 1. Om du finner et familiemedlem dødt ved selvmord, hvem ringer du til? Politiet? Ambulanse? 2. Hvem henter liket? 3. Hvem "rydder" opp? De pårørende, politiet eller andre? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Du ringer politiet, og ambulanse. Ambulanse kommer, og en lege blir sendt bud på for å utstede en dødsattest. Liket fraktes bort i ambulanse, evt begravelsesbil. De første du varsler, hjelper deg med å kontakte prest/begravelsesbyrå. Polygon rydder opp etter grisete selvmord, når politiet har gjort ferdig sitt arbeid på åstedet. 0 Siter
Speak Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 En tidligere samboer fant sin bror død. Vet ikke hvem han ringte, eller hvem som hentet liket. Men han måtte pent vaske etterpå. Broren hadde skutt seg i hodet. Ikke så hyggelig å gjøre rent da. Og i tillegg hadde noen spydd utover doen. Det måtte han også da vaske. 0 Siter
Hugmee Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Tror at om du ringer et av nødnumrene så tar de selv kontakt videre om det er flere instanser som må sendes ut. Det skjedde hvertfall med en kamerat av meg da han var utsatt for en ulykke. De andre spørsmålene dine kan jeg desverre ikke svare på. 0 Siter
alida Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Min bror tok selvmord. Det var kameraten som fant han, tror han ringte politiet først. Vet faktisk ikke hvordan han ble fraktet bort, men det var iallefall mamma som måtte vaske. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 1. Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. 2. og 3. Jeg er ganske sikker på at det er begravelsesbyrået. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.