Gå til innhold

Drikker du mye vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nok drukket mer dersom jeg bodde i et land der jeg kunne legge den i handlekurven sammen med frukt, grønnsaker og ost.

Øl liker jeg ikke, så i den grad jeg har det i handlekurven, forteller det ingenting om meg.

Skrevet

Jeg hadde nok drukket mer dersom jeg bodde i et land der jeg kunne legge den i handlekurven sammen med frukt, grønnsaker og ost.

Øl liker jeg ikke, så i den grad jeg har det i handlekurven, forteller det ingenting om meg.

Nei, man finner ikke mye frukt og grønnt på polet :P

Gjest hilsen øldrikkeren
Skrevet

Nei fysj, liker hverken rød eller hvitvin.

Men frukt og grønt liker jeg :)

Skrevet

Kan ta et glass hvitvin og er veldig glad i frukt og grønt. :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg drikker vin. Og spiser mye frukt og grønt, er svært svak for gode oster også :o)

Jeg tror jeg ville hatt samme kosthold om jeg drakk øl også.

Jeg ville svært gjerne hatt muligheten til å legge ei flaske vin i handlekorga mi også, ikke bare øl.

Skrevet

Jeg elsker både øl og vin!

Mye grønnsaker spiser jeg også. Men jeg spiser også både peanøtter og is hver dag, må jeg innrømme. Uten snev av dårlig samvittighet, for øvrig.

Drikker vel i gjennomsnitt en flaske vin i uka, dvs. vi deler en flaske fredag og lørdag. Øl til maten av og til, og når vi er ute går det i øl. På ferie drikker jeg daglig.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg liker verken vin eller grønnsaker....

Men elsker øl og chips ;0)

Skrevet

Jeg velger handlekurven til vindrikkerene, men dropper vinen. (Kan rett og slett ikke fordra vin....)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er glad i både vin og øl, grønnsaker og snacks. Men jeg spiser ikke mye ferdigretter. Det skyldes vel mer at jeg har en god kokk i huset.

Gjest Drikker vin og spiser grønt
Skrevet

Nå leste jeg ikke på linken din, bare det du hadde sakset ut.

Og det stemmer hos meg i allefall :)

Ja, jeg drikker mye vin. Det er stort sett vin det går på når jeg skal ha noe godt. Og det går gjerne en flaske til halvannen i uka. (helst helgene)

Samtidig så er det alltid mye frukt og grønt i handlevogna mi. Alltid grønnsaker til middagen, mye sunn pynt på nistepakkene og frukt i kjøleskapet omtrent til enhver tid.

Nå finnes ikke jeg fanatiker, men det har seg slik at alle i familien er veldig glade i frukt og grønt :)

Gjest mallet
Skrevet

Spiser masse grønnsaker, men foretrekker øl framfor vin.

Gjest prust
Skrevet

Ja, vi drikker ganske mye rødvin - og spiser vel middels mengder av frukt og grønt - kunne gjerne ha spist mer grønnsaker. Liker mange typer ost, men også chips, men sjeldenvi kjøper chips.

Vet ikke om vi er typisk verken det ene eller det andre.....

Vi liker forresten øl og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...