Gå til innhold

Dyr og ferie

Anbefalte innlegg

Gjest undulat-eier
Skrevet

Er det noen som vet om det finnes noen som passer andres dyr f.eks undulater når de er på ferie? En slags undulat-kennel??

Skrevet

Kontaktet akkurat noen som kunne ta seg av de fleste slags dyr. Enten hjemme hvor ho kom innom hver dag, eller som kennel.

Ho skulle ha 2730,- for å komme innom katten hver dag i 13 dager. Så jeg finner nok en annen løsning.....

Skrevet

Kontaktet akkurat noen som kunne ta seg av de fleste slags dyr. Enten hjemme hvor ho kom innom hver dag, eller som kennel.

Ho skulle ha 2730,- for å komme innom katten hver dag i 13 dager. Så jeg finner nok en annen løsning.....

Jeg har sett annonse i lokalavisa hvor de skrev at de passet små dyr. Vet jo ikke hvor seriøst dette er eller om det finnes flere steder i landet...

Du har ikke naboer, venner eller familie som kan hjelpe til da? Fugler er vel ikke så vanskelig å passe :)

Gjest Elextra
Skrevet

Nettopp hvorfor vi ikke har katt, hund eller andre dyr.

Men lykke til!

Gjest tante mo
Skrevet

Nei, men ta en god titt på tavla på handlesenteret ditt, der kanskje det står noe. På handlesentert mitt så står nemmelig lapper hvor folk tilbyr seg å passe dyr i ferien og en undulat er jo svært lite jobb.

Er det ingen lapp der så heng opp en selv. Det er sikkert en ungdom eller voksen som synes det er koselig med fulgepass i ferien for en grei penge.

Gjest snart ferie
Skrevet

jeg tror nok du bør sette inn en annonnse et sted, det er vel ikke så vanlig med smådyr-kennel etc.

Du bor vel ikke i relativ nærhet til Lillehammer? Jeg er hjemme hele sommeren.. og har hatt to undulater. Ikke umulig at jeg kunne tilby deg å passe den!

Gjest undulat-eier
Skrevet

jeg tror nok du bør sette inn en annonnse et sted, det er vel ikke så vanlig med smådyr-kennel etc.

Du bor vel ikke i relativ nærhet til Lillehammer? Jeg er hjemme hele sommeren.. og har hatt to undulater. Ikke umulig at jeg kunne tilby deg å passe den!

Det var utrolig snilt. Men jeg bor i Oslo så det er ikke akkurat i nærheten.

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men mener å huske at svigerinna mi fikk plassert sin undulat i en dyrebutikk (?) i ferien. Men det er mange år siden - sikkert 15 - og jeg skjønner godt dersom de har regler mot slik f eks pga smittefare i forhold til fuglene de har til salgs.

Du kjenner ingen som du kan spørre, da?

Skrevet

Ordet som dekker det du leter etter, kalles "smådyrpensjonat". Ikke umulig at dette finnes i Oslo :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...