Gå til innhold

Lett feber,slimlag i halsen og hodepine.

Anbefalte innlegg

Gjest sykkling

Hei. Jeg trener sykling et par ganger i uka,skulle gjerne trent mer, men sliter med sår og slimete hals, lett feber og hodepine, har hatt det sånn i 2-3 mndr. Har et slimlag i halsen som er der hele tiden, men dagen etter en treningsøkt har jeg hodepine/lett trykk i pannen og feber/varmefølelse i panne og ansikt i tilleg. dette roer seg etterhvert. Har også hatt økt hyppighet av blemmer i munnen, tar en del c-vitaminer. har et sundt kosthold. Hadde en sykkeltur igår på ca.2t med 140 i puls. våknet med feber,trykk i pannen og sår og slimete hals. Skal sykle birken og lurer derfor på om jeg kan trene rolig eller om jeg må bremse helt opp. hilsen mann 32 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309820-lett-feberslimlag-i-halsen-og-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Dette høres ut som en lengevarende bihulebetennelse. En slik infeksjon kan nettopp gi slike symptomer som du beskriver. Du bør komme deg til en ØNH-lege så snart du kan for videre undersøkelse og behandling. I ferien kan det selvsagt være vanskelig, så forsøk fastlegen i første omgang.

Så lenge du går med en infeksjon i kroppen bør du være varsom med trening.

God sommer og god bedring !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...