Gjest det vil jeg Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Endelig en artikkel om temaet, absolutt noen bra momenter fra de som har klart det. http://www.dagbladet.no/dinside/2001/10/27/290877.html 0 Siter
tonie Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror de som sier at man må drive med det man brenner for har rett. "Og gjøre det enda mer" sier Reitan. Rett igjen. Jeg blir rik i løpet av det neste året. Sånn er det bare:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror de som sier at man må drive med det man brenner for har rett. "Og gjøre det enda mer" sier Reitan. Rett igjen. Jeg blir rik i løpet av det neste året. Sånn er det bare:) Da må du nok ta en "Marianne Aulie" ! he.he... 0 Siter
tonie Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Da må du nok ta en "Marianne Aulie" ! he.he... Å nei, jeg går for motsatt taktikk. Helt fullstendig motsatt, faktisk:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg tror de som sier at man må drive med det man brenner for har rett. "Og gjøre det enda mer" sier Reitan. Rett igjen. Jeg blir rik i løpet av det neste året. Sånn er det bare:) Heldigvis finnes det mennesker som brenner for ting de ikke nødvendigvis blir rike av også :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.