Gjest abd Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Mediasiner utgått på dato kaster man vel ikke bare i søpla eller i toalettet? For da kommer det ut i naturen. Hva bør man gjøre? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Du tar dem med på apoteket og leverer dem der. Alle apotek har plikt til å ta i mot gamle medisiner. 0 Siter
rose23 Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Du tar dem med på apoteket og leverer dem der. Alle apotek har plikt til å ta i mot gamle medisiner. Har lurt på det der... Jeg har aldri giddet å levere medisiner på apoteket. De kan ha virkning etter utløpsdatoen, men blir det mer enn et år over kaster jeg dem i søpla. Dermed havner de på forbrenningsanlegget og går opp i røyk. Tror ikke det blir hull i ozonlaget av den grunn, selv ikke om hele Norge hadde kastet gamle piller på dynga. Trenger en veldig god grunn før jeg gidder åp ta meg bryet med å drasse med meg pillene på apoteket. Har flere hundre hjemme i skapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.