Gå til innhold

Hvor mye ville dere...

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

betalt ei 16 år gammel jente for å passet to unger fra torsdag kveld(etter legging) til lørdag morra rundt 11.00.

Mat, godteri og brus får hun og vennene så klart utenom.

Takknemlig for tips... :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Vet ikke - kanskje 500 kr.?

Tror forresten 500 er litt lite. Det dreier seg tross alt om halvannen kveld, en hel dag og en morgen.

1000 kr. er muligens mye, men er kanskje nærmere det det er verd.

Skrevet

To kvelder, en hel dag + en morra. Ca. 1000,-.

16-åringer kan jo få jobber hvor de får betalt ca. 80,- pr. time.

Skrevet

''...torsdag kveld(etter legging) til lørdag morra rundt 11.00.''

Tors Hammer nå igjen?

Gjest mora2
Skrevet

''...torsdag kveld(etter legging) til lørdag morra rundt 11.00.''

Tors Hammer nå igjen?

*LOL*

Nei, får drøye det litt til neste gang ;0)

Skal på festival!!! *Gleder meg*

Gjest mæmiblue
Skrevet

Vi betalte nettopp 800,- til barnevakt 17 år, fra lørdag ettermiddag til søndag morgen til 09.00.

Gjest Shira :o)
Skrevet

600-800 kr kanskje. Jeg synes slikt er vanskelig, men det bør betales skikkelig når hun skal passe dem hele fredagen også.

Gjest mora2
Skrevet

Vi betalte nettopp 800,- til barnevakt 17 år, fra lørdag ettermiddag til søndag morgen til 09.00.

Det synes jeg var veldig mye for de få timene..

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1214923930' post='3913826]

600-800 kr kanskje. Jeg synes slikt er vanskelig, men det bør betales skikkelig når hun skal passe dem hele fredagen også.

Jeg synes også det er vanskelig...

Men får ta gjennomsnittet her ;0)

Gjest mora2
Skrevet

To kvelder, en hel dag + en morra. Ca. 1000,-.

16-åringer kan jo få jobber hvor de får betalt ca. 80,- pr. time.

Det kan de!

Men ikke mange jobbene de kan kose seg med snop, mat og tv hallve tiden ;0)

Gjest mora2
Skrevet

500-800 kr kanskje.. ;-)

500 er nok litt lite synes jeg..Men 800-1000 er det verdt :0)

Takk for innspill!

Gjest mora2
Skrevet

Tror forresten 500 er litt lite. Det dreier seg tross alt om halvannen kveld, en hel dag og en morgen.

1000 kr. er muligens mye, men er kanskje nærmere det det er verd.

Enig i at 500 er litt lite, så blir nok 800-1000 kr. :=)

Gjest Lilje30
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Er de under skole alder vil jeg betale mer enn om de er over skolealder. Jeg innbiller med at det er mer jobb med de små enn de store. Jeg ville ha lagt meg på ca 25-30 kr i timen.

Gjest mora2
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Er de under skole alder vil jeg betale mer enn om de er over skolealder. Jeg innbiller med at det er mer jobb med de små enn de store. Jeg ville ha lagt meg på ca 25-30 kr i timen.

Takk for innspill!

Ungene er 5 og 2 år, så litt jobb er det jo.

Skrevet

Det synes jeg var veldig mye for de få timene..

Hvis det er fra f.eks kl. 16 til kl. 9 utgjør det 47 kroner timen. Syns ikke det er spesielt godt betalt, men natta kan vel regnes som hvilende vakt, kanskje?

Legger du deg på 1200 kr, får hun ca. 30 kroner timen. Såpass syns jeg det må være når hun skal være der såpass lenge og ha det fulle ansvar for to såpass små barn.

Gjest mora2
Skrevet

Hvis det er fra f.eks kl. 16 til kl. 9 utgjør det 47 kroner timen. Syns ikke det er spesielt godt betalt, men natta kan vel regnes som hvilende vakt, kanskje?

Legger du deg på 1200 kr, får hun ca. 30 kroner timen. Såpass syns jeg det må være når hun skal være der såpass lenge og ha det fulle ansvar for to såpass små barn.

Barnevakt har vel aldri vært godt betalt...

Har bestemt meg for å gi henne 1000kr. Og det tror jeg nok hun er fornøyd med.Snakket med moren hennes, og hun synes også det var passende :0)

Skrevet

Barnevakt har vel aldri vært godt betalt...

Har bestemt meg for å gi henne 1000kr. Og det tror jeg nok hun er fornøyd med.Snakket med moren hennes, og hun synes også det var passende :0)

Nei, at det ikke er videre lukrativt kan du nok ha rett i. Derfor er det (etter min og venners erfaring) også en "jobb" med stor gjennomtrekk.

Jeg har derfor valgt å spytte litt ekstra i hvis jeg har vært usikker på hva jeg skulle betale, og det kan kanskje være noe av årsaken til at jeg har hatt stabile barnevakter som ungene har rukket å bli godt kjent med gjennom mange besøk :)

Kos dere på festival, forrsten :-)

Gjest mora2
Skrevet

Nei, at det ikke er videre lukrativt kan du nok ha rett i. Derfor er det (etter min og venners erfaring) også en "jobb" med stor gjennomtrekk.

Jeg har derfor valgt å spytte litt ekstra i hvis jeg har vært usikker på hva jeg skulle betale, og det kan kanskje være noe av årsaken til at jeg har hatt stabile barnevakter som ungene har rukket å bli godt kjent med gjennom mange besøk :)

Kos dere på festival, forrsten :-)

Det er jo flott!

Ungene har kjent denne jente siden de var født, så hun trives hos oss, heldigvis :0)

Hun har flere ganger sagt at vi har betalt for mye, men jeg liker stikke til henne ekstra når hun ikke forventer det.

Men avogtil blir man litt i tvil, og man vil jo ikke være gnien.

Veldig takknemlig for svar :0)

Og jeg kan love deg vi skal kooose oss på festival! Blir knall!!! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...