sant å si Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Det er jo flott! Ungene har kjent denne jente siden de var født, så hun trives hos oss, heldigvis :0) Hun har flere ganger sagt at vi har betalt for mye, men jeg liker stikke til henne ekstra når hun ikke forventer det. Men avogtil blir man litt i tvil, og man vil jo ikke være gnien. Veldig takknemlig for svar :0) Og jeg kan love deg vi skal kooose oss på festival! Blir knall!!! :0) Da er dere heldige! Stabil og dyktig barnevakt som i tilleg mener hun er overbetalt ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Det kan de! Men ikke mange jobbene de kan kose seg med snop, mat og tv hallve tiden ;0) Nei, det er det jo ikke. Men det er jammen ganske mye jobb å ta hånd om to barn i 1 1/2 døgn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Hvor gamle er barna? Er de under skole alder vil jeg betale mer enn om de er over skolealder. Jeg innbiller med at det er mer jobb med de små enn de store. Jeg ville ha lagt meg på ca 25-30 kr i timen. 25-30 kr. i timen!? Si fra om du er ledig barnevaktoppdrag 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Nei, det er det jo ikke. Men det er jammen ganske mye jobb å ta hånd om to barn i 1 1/2 døgn. Det er det :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Da er dere heldige! Stabil og dyktig barnevakt som i tilleg mener hun er overbetalt ;-) Vi er kjempe heldige :0) 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 25-30 kr. i timen!? Si fra om du er ledig barnevaktoppdrag He he, jeg tenke det var en grei timesbetaling for en 16 år gammel jente, der barna sover mesteparten av tida hun er der nesten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 He he, jeg tenke det var en grei timesbetaling for en 16 år gammel jente, der barna sover mesteparten av tida hun er der nesten. Joda, selvfølgelig enig at en ikke betaler full timerpis for sovende vakt. Jeg foreslo (etterhvert) 1000 kr., hvilket skulle tilsi en slik timebetaling på ca. kr. 27, i samme område, med andre ord :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.