Gå til innhold

Hvor mye ville dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo flott!

Ungene har kjent denne jente siden de var født, så hun trives hos oss, heldigvis :0)

Hun har flere ganger sagt at vi har betalt for mye, men jeg liker stikke til henne ekstra når hun ikke forventer det.

Men avogtil blir man litt i tvil, og man vil jo ikke være gnien.

Veldig takknemlig for svar :0)

Og jeg kan love deg vi skal kooose oss på festival! Blir knall!!! :0)

Da er dere heldige! Stabil og dyktig barnevakt som i tilleg mener hun er overbetalt ;-)

Skrevet

Det kan de!

Men ikke mange jobbene de kan kose seg med snop, mat og tv hallve tiden ;0)

Nei, det er det jo ikke. Men det er jammen ganske mye jobb å ta hånd om to barn i 1 1/2 døgn.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Er de under skole alder vil jeg betale mer enn om de er over skolealder. Jeg innbiller med at det er mer jobb med de små enn de store. Jeg ville ha lagt meg på ca 25-30 kr i timen.

25-30 kr. i timen!? Si fra om du er ledig barnevaktoppdrag :P

Gjest mora2
Skrevet

Nei, det er det jo ikke. Men det er jammen ganske mye jobb å ta hånd om to barn i 1 1/2 døgn.

Det er det :0)

Gjest mora2
Skrevet

Da er dere heldige! Stabil og dyktig barnevakt som i tilleg mener hun er overbetalt ;-)

Vi er kjempe heldige :0)

Gjest Lilje30
Skrevet

25-30 kr. i timen!? Si fra om du er ledig barnevaktoppdrag :P

He he, jeg tenke det var en grei timesbetaling for en 16 år gammel jente, der barna sover mesteparten av tida hun er der nesten.

Gjest Elextra
Skrevet

He he, jeg tenke det var en grei timesbetaling for en 16 år gammel jente, der barna sover mesteparten av tida hun er der nesten.

Joda, selvfølgelig enig at en ikke betaler full timerpis for sovende vakt. Jeg foreslo (etterhvert) 1000 kr., hvilket skulle tilsi en slik timebetaling på ca. kr. 27, i samme område, med andre ord :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...