Gå til innhold

Spiseforstyrrelse-forumet?


blesha

Anbefalte innlegg

Hva skjer? Har prøvd både i går og i dag å skrive innlegg på sf-forumet, men får bare meldingen "An error has occured - dette forumet kan ikke skrives til"

*irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, redaktør

Hei Blesha !

Årsaken er at vi i sommer ikke har fagpersoner tilknyttet gruppen.

Vi mener at denne gruppen trenger ressurspersoner som fører tilsyn og bidrar med faglige innspill når gruppen er åpen.

Tidligere innlegg er imidlertid tilgjengelig for gjennomlesning.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suselusa

Hei Blesha !

Årsaken er at vi i sommer ikke har fagpersoner tilknyttet gruppen.

Vi mener at denne gruppen trenger ressurspersoner som fører tilsyn og bidrar med faglige innspill når gruppen er åpen.

Tidligere innlegg er imidlertid tilgjengelig for gjennomlesning.

Vennlig hilsen

Hei Christian Anker,

Jeg skjønner godt tanken bak den avgjørelsen, men allikevel kunne jeg tenke meg å si én ting: jeg selv, og mange, mange andre har i sommerferien _ingen_ steder å henvende oss til når det blir vanskelig, og da kan det være veldig godt å ha dette forumet. Sommerferien har vært et mye omdiskurert emne på spiseforstyrrelse-forumet, nettopp fordi de fleste har gruet seg enormt til å være "på egenhånd"... Personlig har jeg tenkt at "heldigivs har jeg iallfall doktoronline hvis det skulle skjære seg". Det har jeg ikke nå.

Allikevel kan jeg forstå hvorfor dere har stengt det for sommeren. Det er bare så vanskelig for mange å ikke ha forumet, for det er så mye støtte der inne. Skjønner du?

Kan dere ikke revurdere den avgjørelsen, det er jo bare for en måned...?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Christian Anker,

Jeg skjønner godt tanken bak den avgjørelsen, men allikevel kunne jeg tenke meg å si én ting: jeg selv, og mange, mange andre har i sommerferien _ingen_ steder å henvende oss til når det blir vanskelig, og da kan det være veldig godt å ha dette forumet. Sommerferien har vært et mye omdiskurert emne på spiseforstyrrelse-forumet, nettopp fordi de fleste har gruet seg enormt til å være "på egenhånd"... Personlig har jeg tenkt at "heldigivs har jeg iallfall doktoronline hvis det skulle skjære seg". Det har jeg ikke nå.

Allikevel kan jeg forstå hvorfor dere har stengt det for sommeren. Det er bare så vanskelig for mange å ikke ha forumet, for det er så mye støtte der inne. Skjønner du?

Kan dere ikke revurdere den avgjørelsen, det er jo bare for en måned...?

Vennlig hilsen

De som pleier å benytte forum for sf, kan vel også benytte forum for psykiatri? Har ikke sett noe om at det skal stenges i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Christian Anker,

Jeg skjønner godt tanken bak den avgjørelsen, men allikevel kunne jeg tenke meg å si én ting: jeg selv, og mange, mange andre har i sommerferien _ingen_ steder å henvende oss til når det blir vanskelig, og da kan det være veldig godt å ha dette forumet. Sommerferien har vært et mye omdiskurert emne på spiseforstyrrelse-forumet, nettopp fordi de fleste har gruet seg enormt til å være "på egenhånd"... Personlig har jeg tenkt at "heldigivs har jeg iallfall doktoronline hvis det skulle skjære seg". Det har jeg ikke nå.

Allikevel kan jeg forstå hvorfor dere har stengt det for sommeren. Det er bare så vanskelig for mange å ikke ha forumet, for det er så mye støtte der inne. Skjønner du?

Kan dere ikke revurdere den avgjørelsen, det er jo bare for en måned...?

Vennlig hilsen

Dere kan også benytte telefontjenesten hos f.eks IKS. Så vidt jeg vet har de åpent som vanlig i sommer og der er det iallefall mye støtte å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...