Gå til innhold

Konsert Valle hovin

Anbefalte innlegg

Gjest Uerfaren der
Skrevet

Vi skal på Springsteen konsert neste uke :-)

Aldri vært på stor konsert før, så når bør man egentlig møte opp? Står at dørene åpner kl 17, men regner med at det da ennå er mange timer til den starter.

Så hete tips om hvor vi møter, når, hva vi tar med og ikke tar med mottas med takk :-)

hjernetrimmern
Skrevet

Dit skal jeg også, med flere!! Det blir knall!!

Vi var der sist han var her også, og da hadde jeg ikke med meg mye unødvendig, for det er ikke vits i!!

Kan være greit å ha med regnjakke, for det ser ikke til å bli veldig bra vær, desverre!!

Ellers er det sikkert greit å ha ei jakke/bukse med lommer, eller lignende som det er greit å oppbevare penger og tlf i, så slipper man å ha veske!!Det blir jo rimelig mye folk på slike tilstelninger...

Drikke får du kjøpt der, så ikke ta med deg flakse...tror de tar den i inngangen...

Vet ikke når det er lurt å komme seg dit, men tror det blir mange timer å vente hvis man er der kl 17! Så hvis du ikke MÅ stå helt foran, hadde jeg nok drøyd det litt...det blir garantert superlang køer å stå i uansett...

Ha en super konsert du også!!

Skrevet

Ja, jeg tror heller ikke at du behøver være der så veldig mye tidligere. Men det er jo åpne plasser da, så om du vil langt frem så er det kanskje greit og være der litt før. Men musikken starter kanskje spille rundt 19:00-20:00 (?) om de åpner dørene 17:00 tenker jeg.

Ha det fint :)

Gjest midia
Skrevet

Vi var på Rolling Stones i fjor, var der mange timer før konserten.

Det var fint vær og vi kunne kjøpe øl der. Vi både satt og lå på betonggulvet der, det var mange som gjorde det og vi hadde god plass i lange tider før rushet.

Største problemet var å ta t-banen etterpå.

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...