Gå til innhold

Svenskehandel - hvor langt reiser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok hun alltid er redd for å bli forbundet med noe som er "harry". Alt skal være ganske fint og ekstravagant.

Det var da voldsomt da...

Jeg har ikke spesielt god råd og er heller ikke noe "fisefin" på noen måte men synest likevel at det er noe harry å reise til Sverige for å kjøpe kjøtt og ost ja.

Her jeg bor er det tre timer i bil for å kunne gjøre en svenske-handel man ganske mange som gjør det likevel. Kunne ikke ramla meg inn. Men var jeg likevel i Sverige ville jeg helt sikkert ha handla med meg hjem både det ene og det andre..

candyqueen_83
Skrevet

Det var da voldsomt da...

Jeg har ikke spesielt god råd og er heller ikke noe "fisefin" på noen måte men synest likevel at det er noe harry å reise til Sverige for å kjøpe kjøtt og ost ja.

Her jeg bor er det tre timer i bil for å kunne gjøre en svenske-handel man ganske mange som gjør det likevel. Kunne ikke ramla meg inn. Men var jeg likevel i Sverige ville jeg helt sikkert ha handla med meg hjem både det ene og det andre..

Det gjaldt ikke bare dette innlegget da. Greit at noen vil være finere enn andre, men det MÅ liksom fremkomme at sånn kunne vi ALDRI gjort.

Skrevet

Det tar oss ca 2 timer å kjøre til nærmeste svenske butikk, og den er på størrelse med ei Brustad-bu...

Hvor ofte vi handler i Sverige? Det blir vel så og si aldri, med mindre vi er der av andre grunner :)

Skrevet

Vi har i underkant av 1 1/2 time å kjøre. Vi reiser 0-1 gang i året på ren handletur. Men dersom vi er i Sverige på ferietur handler vi på vei hjem, da.

Vi bruker ikke så mye penger på mat at jeg gidder å bruke en hel dag på å handle. Mye annet å bruke tida på :-) På den andre siden er det moro å handle litt annen mat enn de har på Rema/Rimi i nabolaget iblandt.

Hvor andre handler hen, det prøver jeg å ikke bry meg så mye om :-)

Skrevet

Det gjaldt ikke bare dette innlegget da. Greit at noen vil være finere enn andre, men det MÅ liksom fremkomme at sånn kunne vi ALDRI gjort.

Ok, du har dannet deg et bilde av Elextra ut i fra andre innlegg da skjønner jeg. Kan jeg da få legge til at det ikke stemmer med det bildet jeg har dannet meg av henne?

Men vi vet i det store og det hele lite om hverandre her inne (med unntak av de vi kjenner). Har nok dannet meg et bilde av noen av de faste brukerene her inne jeg også, men jeg er jo likevel fullstendig klar over at dette er et fullstendig subjektivt bilde, hadde jeg truffet dem i virkeligheten så ville de nok ikke ha vært slik som jeg har dem inni hodet mitt:-)

Derfor reagerte jeg på at du gikk så hardt ut mot Elextra ja..

candyqueen_83
Skrevet

Ok, du har dannet deg et bilde av Elextra ut i fra andre innlegg da skjønner jeg. Kan jeg da få legge til at det ikke stemmer med det bildet jeg har dannet meg av henne?

Men vi vet i det store og det hele lite om hverandre her inne (med unntak av de vi kjenner). Har nok dannet meg et bilde av noen av de faste brukerene her inne jeg også, men jeg er jo likevel fullstendig klar over at dette er et fullstendig subjektivt bilde, hadde jeg truffet dem i virkeligheten så ville de nok ikke ha vært slik som jeg har dem inni hodet mitt:-)

Derfor reagerte jeg på at du gikk så hardt ut mot Elextra ja..

Selvfølgelig danner vi oss forskjellige bilder av hverandre her inne. Jeg syns Elextra forøvrig virker som en hyggelig jente her inne :o) Men at ting ikke skal være helt som "alle andre" har jeg inntrykk av. Ikke at det er så veldig galt. Men når det virket som om de som dro til Sverige har dårlig råd osv, syns jeg det var litt merkelig å skrive.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...