citoyen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 De kommer sikkert til å fikse på det, men akkurat nå er jo DOL en stripe nederst i høyre hjørne for de med laptop eller bare liten skjerm. Hvis du bruker Opera kan du enkelt fikse dette. Noenlunde enkelt, i alle fall Åpne en tekstfil og kopier inn følgende: div#wrapper { margin-left: 2px !important; } body>div>iframe { display:none !important; } Lagre tekstfilen og husk hvor du lagrer den. Med DOL åpen, høyreklikk på siden og velg "Edit site preferences". Gå til fanen "Display". Nederst ser du en boks med tittelen "My style sheet". Velg filen du laget før. Lagre, omstart Opera. Nå skal siden være på plass øverst i venstre hjørne, uten digre tomme felter. (Jeg har bare testet dette med reklame fjernet, så hvis det ligger noe mer reklame imellom så har jeg ikke tatt hensyn til den) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 De må ha gjort noe med DOl i det siste døgnet, i går kveld oppdaget jeg at jeg mangler litt i menyen til venstre. Lurer på hva de holder på med igjen nå. 0 Siter
fresja Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 I menyen nede til venste, mangler f.eks. åpent forum. Jeg må gå bakveien om et av de andre fora! 0 Siter
citoyen Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 I menyen nede til venste, mangler f.eks. åpent forum. Jeg må gå bakveien om et av de andre fora! Men den menyen viser vel bare forum som har fagperson. Den er i alle fall uansett om jeg bruker css-juksingen min eller ikke. Ser ikke ut til at det går an å komme direkte inn på Åpent fra forsiden uansett... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.