morsan Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Litt å holde på med i sommervarmen: http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=351 Jeg klarte 13 av 15, så det er jeg fornøyd med:-) Bommet på begge de to spørsmålene der Edgar Allen Poe var ett av svaralternativene....;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 13 av 15 her også :-). Pussig hvordan Poe gikk igjen, ja. Bommet på Dracula og Den guddommelige komedie - sistnevnte burde jeg selvfølgelig tatt. 0 Siter
....AV Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg fikk 14 av 15. Litt overrasket, for jeg var ikke bomsikker på alle svarene... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene. Totalt klarte eg 12 av 15 og er rimelig fornøyd. Men at eg klarte å svare feil på dette, er utilgivelse, snakk om å være i koma!' ''7. Hvem skrev David Copperfield og Oliver Twist?'' Det siste spørsmålet eg svarte feil på var dette: ''13. . Hvem skrev Niels Klims Underjordiske Rejse og Den Politiske Kantestøber?'' Og det er greit nok, aldri hørt om disse uansett... 0 Siter
laban Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg klarte alle unntatt nr. 1, hvor jeg bare gjettet. Men det er bra de oppgiv alternativer i slike tester. Jeg er så dårlig på navn at jeg sikkert hadde bommet på halvparten av dem jeg _egentlig_ vet, dersom jeg skulle husket navnet der og da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg fikk 14 av 15, bommet på det første spørsmålet. 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 13 av 15 her også, men må innrømme at jeg tippet på et par av dem.. 0 Siter
fresja Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Klarte faktisk 14, men må medgi at noe var tipping. Bommet på forfatter av Dracula! 0 Siter
miia Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 13 av 15 riktige... Ikke så ille, men bommet på to som irriterer meg nå... 0 Siter
morsan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene. Totalt klarte eg 12 av 15 og er rimelig fornøyd. Men at eg klarte å svare feil på dette, er utilgivelse, snakk om å være i koma!' ''7. Hvem skrev David Copperfield og Oliver Twist?'' Det siste spørsmålet eg svarte feil på var dette: ''13. . Hvem skrev Niels Klims Underjordiske Rejse og Den Politiske Kantestøber?'' Og det er greit nok, aldri hørt om disse uansett... ''Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene.'' *knegg* Visste ikke du var så lettpåvirkelig! (les: -lurt) 0 Siter
morsan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Jeg klarte alle unntatt nr. 1, hvor jeg bare gjettet. Men det er bra de oppgiv alternativer i slike tester. Jeg er så dårlig på navn at jeg sikkert hadde bommet på halvparten av dem jeg _egentlig_ vet, dersom jeg skulle husket navnet der og da. Ja, enig i det. Valgmuligheter gjør det bedre:-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 13 av 15 her også, men må innrømme at jeg tippet på et par av dem.. Jeg tippet også på et par av dem, og det var de to jeg fikk feil på....;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 12 av 15, bommet på de jeg trodde jeg bommet på. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 ''Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene.'' *knegg* Visste ikke du var så lettpåvirkelig! (les: -lurt) Nei, men nå vet du det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.