Gå til innhold

TEST- hva kan du om de store forfatterne?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

13 av 15 her også :-).

Pussig hvordan Poe gikk igjen, ja. Bommet på Dracula og Den guddommelige komedie - sistnevnte burde jeg selvfølgelig tatt.

Skrevet

Jeg fikk 14 av 15. Litt overrasket, for jeg var ikke bomsikker på alle svarene...

Skrevet

Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene.

Totalt klarte eg 12 av 15 og er rimelig fornøyd.

Men at eg klarte å svare feil på dette, er utilgivelse, snakk om å være i koma!'

''7. Hvem skrev David Copperfield og Oliver Twist?''

Det siste spørsmålet eg svarte feil på var dette:

''13. . Hvem skrev Niels Klims Underjordiske Rejse og Den Politiske Kantestøber?''

Og det er greit nok, aldri hørt om disse uansett...

Skrevet

Jeg klarte alle unntatt nr. 1, hvor jeg bare gjettet.

Men det er bra de oppgiv alternativer i slike tester. Jeg er så dårlig på navn at jeg sikkert hadde bommet på halvparten av dem jeg _egentlig_ vet, dersom jeg skulle husket navnet der og da.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg fikk 14 av 15, bommet på det første spørsmålet.

Skrevet

Fikk 14 jeg også, bommet på Dracula.

Skrevet

13 av 15 her også, men må innrømme at jeg tippet på et par av dem..

Skrevet

Klarte faktisk 14, men må medgi at noe var tipping. Bommet på forfatter av Dracula!

Skrevet

13 av 15 riktige...

Ikke så ille, men bommet på to som irriterer meg nå... :)

Skrevet

Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene.

Totalt klarte eg 12 av 15 og er rimelig fornøyd.

Men at eg klarte å svare feil på dette, er utilgivelse, snakk om å være i koma!'

''7. Hvem skrev David Copperfield og Oliver Twist?''

Det siste spørsmålet eg svarte feil på var dette:

''13. . Hvem skrev Niels Klims Underjordiske Rejse og Den Politiske Kantestøber?''

Og det er greit nok, aldri hørt om disse uansett...

''Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene.''

*knegg* Visste ikke du var så lettpåvirkelig! (les: -lurt)

Skrevet

Jeg klarte alle unntatt nr. 1, hvor jeg bare gjettet.

Men det er bra de oppgiv alternativer i slike tester. Jeg er så dårlig på navn at jeg sikkert hadde bommet på halvparten av dem jeg _egentlig_ vet, dersom jeg skulle husket navnet der og da.

Ja, enig i det. Valgmuligheter gjør det bedre:-)

Skrevet

13 av 15 her også, men må innrømme at jeg tippet på et par av dem..

Jeg tippet også på et par av dem, og det var de to jeg fikk feil på....;-)

Skrevet

12 av 15, bommet på de jeg trodde jeg bommet på. :o)

Skrevet

''Det er ihvertfall _din_ skyld at eg svarte feil på spm.1, der Edgar Allen Poe var ett av alternativene.''

*knegg* Visste ikke du var så lettpåvirkelig! (les: -lurt)

Nei, men nå vet du det.

Gjest biblioteket i sommer
Skrevet

7 av 15. Bra det vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...