Gå til innhold

Skjønner godt at han får kritikk for dette

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Forsåvidt enig, men ville du tenkt det samme om det var en 40 år gammel mann som datet en 18-årig jente? Det skjer jo rett som det er.

Skrevet

At man på generelt grunnlag møter kritikk når man er sammen med noen som er såpass mye yngre/eldre er én ting.

Men i følge Jan T så har denne agenten: "Helt åpenlyst har han kritisert mitt forhold. Foran de ansatte i studio og våre samarbeidspartnere har han regelrett spydd ut gift og kalt Christopher navn jeg av hensyn til ham ikke vil gjenta her."

...og det er jo noe annet og mer enn å kritisere et forhold med stor aldersforskjell.

Skrevet

Forsåvidt enig, men ville du tenkt det samme om det var en 40 år gammel mann som datet en 18-årig jente? Det skjer jo rett som det er.

Jeg ville tenkt det samme om det, ja!

Gjest Solami
Skrevet

De er voksne begge to, så da er det ikke noe å legge seg opp i

Skrevet

Jeg tror Jan Thomas er helt på nivå med en 18-åring på mange måter, så jeg forstår godt at han har falt for en unggutt. De har det sikkert strålende.

Skrevet

Han ser seg selv for 20 år siden!

De er jo kliss like!

Skrevet

Han ser seg selv for 20 år siden!

De er jo kliss like!

''Han ser seg selv for 20 år siden!

De er jo kliss like!''

Så sjølopptatt som han er så må jo _det_ være en drøm, tenk nå kan han ha sex med "seg sjøl" !

Ekkelt vesen (Jan Thomas altså), spør du meg!

Gjest Lilje30
Skrevet

''Han ser seg selv for 20 år siden!

De er jo kliss like!''

Så sjølopptatt som han er så må jo _det_ være en drøm, tenk nå kan han ha sex med "seg sjøl" !

Ekkelt vesen (Jan Thomas altså), spør du meg!

Han slår jo Ari Behn langt nedi støvlene.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg tror Jan Thomas er helt på nivå med en 18-åring på mange måter, så jeg forstår godt at han har falt for en unggutt. De har det sikkert strålende.

Hehe, godt poeng.

Gjest ViViola
Skrevet

''Men hva ser man i en person som er så ung?''

Hva med flott kropp, noen å lære opp til å dekke ens egne behov, og i dette tilfellet - sannsynligvis noen som er på det samme intellektuelle nivået...

Gjest ja man kan lure
Skrevet

Ser her at noen mener at de to er på samme nivå. Men en person som har levd 20 år lengre, må jo nødvendigvis ha lengre livserfaring. Det er forsåvidt ikke bare aldersforskjellen, men at noen på 40 kan finne noe interessant i noen under 20.

Jeg synes det er det samme enten det er en yngre jentekjæreste eller guttekjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...