Gjest Anni T. Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Hei, mange i min nærmeste familie har leddgikt. Etter det jeg skjønner er leddgikt arvelig. Jeg har hørt at det er mulig å til en viss grad forebygge leddgikt ved å spise riktig mat. Stemmer det feks at man bør unngå svinekjøtt, oksekjøtt, sylteagurk mm? Jeg er svært interessert i å vite hva jeg generelt kan gjøre for å forebygge leddgikt, også for mine to barn. Jeg er 36 år og trener 4 ganger i uken. 0 Siter
Cathrine Borchsenius, Klinisk ernæringsfysiolog Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Dette spørsmålet bør sendes til lege 0 Siter
Gjest Anni T. Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Dette spørsmålet bør sendes til lege Hei, Er mitt spørsmål videresendt til en lege? 0 Siter
Gjest sleepless 38 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Hei, Er mitt spørsmål videresendt til en lege? Det må du gjøre selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.