Gjest Solami Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Finnes det noe en kan bruke under kjole eller skjørt når man går med sommerklær slik at magen ikke henger så fritt? For å stramme litt inn 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 JEPP! Lindex har et uvalg, de har både slike som er i "truseformat" og slike som bare kneppes over magen. Og de har vel også med og uten BH på toppen, mener jeg å minnes (men de er vanskeligere å finne i riktig størrelse, er min erfaring.). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Ja, det finnes mange typer korsetter man kan bruke. Har selv et "hylster" med hekter jeg noen ganger bruker under LBD'en min. Ikke særlig behagelig i lengden, men jeg får en flott figur! :-). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Elextra skrev (På 2.7.2008 den 12.30): Ja, det finnes mange typer korsetter man kan bruke. Har selv et "hylster" med hekter jeg noen ganger bruker under LBD'en min. Ikke særlig behagelig i lengden, men jeg får en flott figur! :-). ... du får slike i undertøysforretninger. 0 Siter
Gjest Meeredith Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Elextra skrev (På 2.7.2008 den 12.31): ... du får slike i undertøysforretninger. takk 0 Siter
Gjest Sola mi Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 ViViola skrev (På 2.7.2008 den 12.28): JEPP! Lindex har et uvalg, de har både slike som er i "truseformat" og slike som bare kneppes over magen. Og de har vel også med og uten BH på toppen, mener jeg å minnes (men de er vanskeligere å finne i riktig størrelse, er min erfaring.). takk 0 Siter
Gjest Solami Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Elextra skrev (På 2.7.2008 den 12.30): Ja, det finnes mange typer korsetter man kan bruke. Har selv et "hylster" med hekter jeg noen ganger bruker under LBD'en min. Ikke særlig behagelig i lengden, men jeg får en flott figur! :-). Hva er lbd? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Solami skrev (På 2.7.2008 den 14.17): Hva er lbd? LBD = little black dress Kanskje ikke helt innlysende :-). 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 ViViola skrev (På 2.7.2008 den 12.28): JEPP! Lindex har et uvalg, de har både slike som er i "truseformat" og slike som bare kneppes over magen. Og de har vel også med og uten BH på toppen, mener jeg å minnes (men de er vanskeligere å finne i riktig størrelse, er min erfaring.). Ble litt imponert over utvalget på Lindex. Men det vises nok under tynne klær. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Elis31 skrev (På 2.7.2008 den 14.33): Ble litt imponert over utvalget på Lindex. Men det vises nok under tynne klær. Det kan godt hende det vises under tynne klær, ja, jeg har ikke prøvd. Men på en skikkelig undertøysforretning får man tak i ting som ikke synes også, det husker jeg fra mitt eget bryllup. 0 Siter
fresja Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Korsett blir sikkert noe klamt i varmen. Selv får jeg gjerne vondt i magen eller diaré når jeg hra på meg noe som strammer over magen. Ta heller på deg en lekker, lang, vid tunika! 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 ViViola skrev (På 2.7.2008 den 14.40): Det kan godt hende det vises under tynne klær, ja, jeg har ikke prøvd. Men på en skikkelig undertøysforretning får man tak i ting som ikke synes også, det husker jeg fra mitt eget bryllup. Men du hadde sikkert ikke gjennomsiktig brudekjole? De har jo hudfarva på Lindex, jeg kjøpte en i beige, men den vistes under det jeg skulle ha. Fant ut at den sikkert var to str for små, så den for ligge uansett. Til jeg passer den....*optimistisk* 0 Siter
Gjest Grønn iris Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg bruker strømpebukser jeg kjøper på cubus, de er veldig fine til å holde inn magen og gir rumpa et løft. Jeg husker ikke merket, men de koster 199. Det er litt dyre men verdt det. Men det vil jo selvsagt bli litt varmt nå i sommer da. Jeg bruker de uansett når jeg skal pynte meg, føler meg så naken uten. Jeg pleier å sprette den tynne sømmen øverst der det er en bred brett (de rakner ikke) så de blir litt høyere i livet og sy på noen bånd sånn at de ikke ruller ned også da. Det har jeg sett andre hold inn produkter har (tv shop) men de slutter like over kneet og det er stygt når men bruker bukse. Ved bruk av kjole i lengde like under kneet er de ok. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Elis31 skrev (På 2.7.2008 den 16.25): Men du hadde sikkert ikke gjennomsiktig brudekjole? De har jo hudfarva på Lindex, jeg kjøpte en i beige, men den vistes under det jeg skulle ha. Fant ut at den sikkert var to str for små, så den for ligge uansett. Til jeg passer den....*optimistisk* He-he, ikke _helt_ gjennomsiktig brudekjole, nei, selv om deler av den var det... Neida, jeg hadde ikke noe slik usynlig, men jeg mener å huske at damen i undertøysforretningen hadde slikt på lur. (Jeg hadde også en slik greie i et par størrelser for liten - og da jeg skulle prøve den igjen for litt siden var den blitt for stor...! HURRA!) 0 Siter
Gjest amy winehouse Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vil anbefale produkter fra merket "Spanx", det er forskjellige hold-inn-varianter både med og uten ben. Kan kjøpes i utenlandske nettbutikker, f.eks. torrid.com eller kiyonna.com. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.