Gå til innhold

holde magen inne

Anbefalte innlegg

Gjest Solami
Skrevet

Finnes det noe en kan bruke under kjole eller skjørt når man går med sommerklær slik at magen ikke henger så fritt? For å stramme litt inn

Gjest ViViola
Skrevet

JEPP!

Lindex har et uvalg, de har både slike som er i "truseformat" og slike som bare kneppes over magen. Og de har vel også med og uten BH på toppen, mener jeg å minnes (men de er vanskeligere å finne i riktig størrelse, er min erfaring.).

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det finnes mange typer korsetter man kan bruke.

Har selv et "hylster" med hekter jeg noen ganger bruker under LBD'en min. Ikke særlig behagelig i lengden, men jeg får en flott figur! :-).

Gjest Elextra
Skrevet

Har selv et "hylster" med hekter jeg noen ganger bruker under LBD'en min. Ikke særlig behagelig i lengden, men jeg får en flott figur! :-).

... du får slike i undertøysforretninger.

Gjest Meeredith
Skrevet

... du får slike i undertøysforretninger.

takk

Gjest Sola mi
Skrevet

JEPP!

Lindex har et uvalg, de har både slike som er i "truseformat" og slike som bare kneppes over magen. Og de har vel også med og uten BH på toppen, mener jeg å minnes (men de er vanskeligere å finne i riktig størrelse, er min erfaring.).

takk

Gjest Solami
Skrevet

Hva er lbd?

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er lbd?

LBD = little black dress

Kanskje ikke helt innlysende :-).

Skrevet

JEPP!

Ble litt imponert over utvalget på Lindex. Men det vises nok under tynne klær.

Gjest ViViola
Skrevet

Ble litt imponert over utvalget på Lindex. Men det vises nok under tynne klær.

Det kan godt hende det vises under tynne klær, ja, jeg har ikke prøvd. Men på en skikkelig undertøysforretning får man tak i ting som ikke synes også, det husker jeg fra mitt eget bryllup.

Skrevet

Korsett blir sikkert noe klamt i varmen. Selv får jeg gjerne vondt i magen eller diaré når jeg hra på meg noe som strammer over magen.

Ta heller på deg en lekker, lang, vid tunika!

Skrevet

Det kan godt hende det vises under tynne klær, ja, jeg har ikke prøvd. Men på en skikkelig undertøysforretning får man tak i ting som ikke synes også, det husker jeg fra mitt eget bryllup.

Men du hadde sikkert ikke gjennomsiktig brudekjole? De har jo hudfarva på Lindex, jeg kjøpte en i beige, men den vistes under det jeg skulle ha. Fant ut at den sikkert var to str for små, så den for ligge uansett. Til jeg passer den....*optimistisk*

Gjest Grønn iris
Skrevet

Jeg bruker strømpebukser jeg kjøper på cubus, de er veldig fine til å holde inn magen og gir rumpa et løft. Jeg husker ikke merket, men de koster 199. Det er litt dyre men verdt det.

Men det vil jo selvsagt bli litt varmt nå i sommer da. Jeg bruker de uansett når jeg skal pynte meg, føler meg så naken uten.

Jeg pleier å sprette den tynne sømmen øverst der det er en bred brett (de rakner ikke) så de blir litt høyere i livet og sy på noen bånd sånn at de ikke ruller ned også da. Det har jeg sett andre hold inn produkter har (tv shop) men de slutter like over kneet og det er stygt når men bruker bukse. Ved bruk av kjole i lengde like under kneet er de ok.

Gjest ViViola
Skrevet

Men du hadde sikkert ikke gjennomsiktig brudekjole? De har jo hudfarva på Lindex, jeg kjøpte en i beige, men den vistes under det jeg skulle ha. Fant ut at den sikkert var to str for små, så den for ligge uansett. Til jeg passer den....*optimistisk*

He-he, ikke _helt_ gjennomsiktig brudekjole, nei, selv om deler av den var det...

Neida, jeg hadde ikke noe slik usynlig, men jeg mener å huske at damen i undertøysforretningen hadde slikt på lur.

(Jeg hadde også en slik greie i et par størrelser for liten - og da jeg skulle prøve den igjen for litt siden var den blitt for stor...! HURRA!)

Gjest amy winehouse
Skrevet

Vil anbefale produkter fra merket "Spanx", det er forskjellige hold-inn-varianter både med og uten ben. Kan kjøpes i utenlandske nettbutikker, f.eks. torrid.com eller kiyonna.com.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...