Gjest fordeint Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Hei!! Noen som vet om butikker som har en slags tynn, transparant strandtunika, stor vid skjorte/t-skjorte til en fyldig 30-åring?? Jeg reiser snart på ferie og kroppen blir derfor som den er, dog vil gjerne ha muligheten til å slenge på meg noe sånt!! 0 Siter
spiky Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjøpte akkurat en sånn på Vivekes til spot-pris. Det er jo salg i alle butikker. Den er hvit/transparent, mend litt pynt (sølv-strass-greier) og så går den til knærne. 0 Siter
Gjest fordeint Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjøpte akkurat en sånn på Vivekes til spot-pris. Det er jo salg i alle butikker. Den er hvit/transparent, mend litt pynt (sølv-strass-greier) og så går den til knærne. Oj, den høres jo helt perfekt ut!! Hvordan synes du den er i størrelsen? 0 Siter
spiky Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Oj, den høres jo helt perfekt ut!! Hvordan synes du den er i størrelsen? Den er både sid og vid. Det er meningen at den skal være ganske så løs. Jeg synes den er veldig bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.