Gå til innhold

strandplagg

Anbefalte innlegg

Gjest fordeint
Skrevet

Hei!!

Noen som vet om butikker som har en slags tynn, transparant strandtunika, stor vid skjorte/t-skjorte til en fyldig 30-åring??

Jeg reiser snart på ferie og kroppen blir derfor som den er, dog vil gjerne ha muligheten til å slenge på meg noe sånt!!

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en sånn på Vivekes til spot-pris. Det er jo salg i alle butikker. Den er hvit/transparent, mend litt pynt (sølv-strass-greier) og så går den til knærne.

Gjest fordeint
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en sånn på Vivekes til spot-pris. Det er jo salg i alle butikker. Den er hvit/transparent, mend litt pynt (sølv-strass-greier) og så går den til knærne.

Oj, den høres jo helt perfekt ut!!

Hvordan synes du den er i størrelsen?

Skrevet

Oj, den høres jo helt perfekt ut!!

Hvordan synes du den er i størrelsen?

Den er både sid og vid. Det er meningen at den skal være ganske så løs. Jeg synes den er veldig bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...