Gå til innhold

Billig ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å få til, for far og sønn (17 år)?

Lengst mulig bort fra regn (vestlandet) og kulde!

Billig reise, billige overnattinger og billig mat.

Utopi?

Ps! Alle forslag mottaes med takk. :-)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• candyqueen_83

4

• Lotte :o)

2

• fresja

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Billig reise: Sykkel - eller minipris på tog.

Billig overnatting: Telt.

Billigere kan det ikke bli!

God tur. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs vel litt på _hvor_ billig det må være?

Om du vil lengst mulig unna og til sol og varme er jo restplass til syden et typisk valg. Men veldig billig blir det vel sjelden, særlig ikke i skoleferien. Og pass på valg av sted - prisnivået kan variere veldig på de ulike destinasjoner.

Hva med tradisjonell Interrail - finnes det fremdeles? Belage seg på nattog og camping underveis...?

Gjest Elextra
Skrevet

Billig reise: Sykkel - eller minipris på tog.

Billig overnatting: Telt.

Billigere kan det ikke bli!

God tur. :-)

Men særlig langt unna vestlandsværet kommer man kanskje ikke på den måten ;).

Gjest ViViola
Skrevet

Glemte forresten:

Billig mat: Innkjøp på Rema/Rimi/en-eller-annen-lavpris, og lage sjøl på primus.

Sånn - DA kan det ikke bli billigere!

Gjest ViViola
Skrevet

Men særlig langt unna vestlandsværet kommer man kanskje ikke på den måten ;).

Joda, man kan reise over til østlandet, og derfra kan man reise dit sola er (akkurat nå er den jo her, da!) med tog videre.

Går så fint, så.

:-)

Dessuten - definèr _langt_!

Gjest Elextra
Skrevet

Gjorde et kjapt søk for deg og fant ut at man for tiden kan få fly til Madrid med Ryanair for under 3000 for begge, inkludert avgifter (riktignok fra Torp). Løp og kjøp! *S*

Undersøk sjansene for å ha med sykler på flyet og pakk med dere telt. Høres gøy ut! *S*

Gjest Elextra
Skrevet

Joda, man kan reise over til østlandet, og derfra kan man reise dit sola er (akkurat nå er den jo her, da!) med tog videre.

Går så fint, så.

Hehe, er vi i feriemodus, mon tro?

Skrevet

Camping i telt. Trøndelag har fantastisk vær! :)

Gjest ViViola
Skrevet

Går så fint, så.

Åh, gjett'a! Også er jeg helt bemerkelsesverdig glad og fornøyd for tiden, uten at jeg helt greier å forstå hvorfor. Men jeg nyyyyyter det!

Hi-hi!

Gjest Elextra
Skrevet

Åh, gjett'a! Også er jeg helt bemerkelsesverdig glad og fornøyd for tiden, uten at jeg helt greier å forstå hvorfor. Men jeg nyyyyyter det!

Hi-hi!

Skulle kanskje til meg, ja? Skjønner feriemoduset har satt inn for fullt. Kanskje like godt ta ferie nå, om du på samme måte sender svar feil i jobben? :P

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215009562' post='3914278]

''Trøndelag har fantastisk vær! :)''

Haha, hvor lenge varer det, da?

candyqueen_83
Skrevet

Dere får jo restplasser til tyrkia for 995 pr stk i en uke :o) Må si det er ganske billig. Er jo relativt billig med måltider der også.

Skrevet

Det er da nesten tropehete på Vestlandet i dag! Så ta en tur til vakre Hardanger eller Sunnhordland.

Har du bil (eller var det du som var billøs, kanskje)? Da kan dere kjøre over til Sørlandet eller østlandet. Min datter og jeg overnattet noen ganger i bilen. Det går bara når du er ung og sprek!

Skrevet

''Trøndelag har fantastisk vær! :)''

Haha, hvor lenge varer det, da?

:PPPP

Skrevet

Dere får jo restplasser til tyrkia for 995 pr stk i en uke :o) Må si det er ganske billig. Er jo relativt billig med måltider der også.

Hvor? Hvor? Ikke i juli vel??

Skrevet

Hvor? Hvor? Ikke i juli vel??

Æj,æj,æj....Fingra av fatet, det er _min_ ferie vi snakker om her. :)

Skrevet

Det er da nesten tropehete på Vestlandet i dag! Så ta en tur til vakre Hardanger eller Sunnhordland.

Har du bil (eller var det du som var billøs, kanskje)? Da kan dere kjøre over til Sørlandet eller østlandet. Min datter og jeg overnattet noen ganger i bilen. Det går bara når du er ung og sprek!

Eg har bil, eller "bil" som noen sikkert ville ha sagt.

''Min datter og jeg overnattet noen ganger i bilen. Det går bara når du er ung og sprek!''

Det gjorde vi sommeren 2004, eg sov ikkje...

Skrevet

Det hørtes forferdelig fristende ut!

Ps! Ikkje si det til noen flere ! :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215009562' post='3914278]

Trøndelag er jo nordover, mens varmen er i sør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...