Gå til innhold

Billig ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde et kjapt søk for deg og fant ut at man for tiden kan få fly til Madrid med Ryanair for under 3000 for begge, inkludert avgifter (riktignok fra Torp). Løp og kjøp! *S*

Undersøk sjansene for å ha med sykler på flyet og pakk med dere telt. Høres gøy ut! *S*

Ja det hørtes ikkje så verst ut...

Godt alternativ!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• candyqueen_83

4

• Lotte :o)

2

• fresja

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

Du får ta sønnen med til Kvinestal på festival! :0)

Skrevet

Billig reise: Sykkel - eller minipris på tog.

Billig overnatting: Telt.

Billigere kan det ikke bli!

God tur. :-)

''Billig reise: Sykkel - eller minipris på tog.''

Det forutsetter sykkel, det har eg ikkje.

Men minipris på tog har eg ikkje tenkt på, men eg må nok vente ei stund på neste tog (1 mai eller 17 mai)! *flirer*

''Billig overnatting: Telt.''

Atsjo! Pollenallergi.

''Billigere kan det ikke bli!''

Nei, du er inne på noe der (har fått med meg Rimi/Rema tipset).

''God tur. :-)''

Takk for det, skal si ifra når/hvor/om vi drar!

Skrevet

Spørs vel litt på _hvor_ billig det må være?

Om du vil lengst mulig unna og til sol og varme er jo restplass til syden et typisk valg. Men veldig billig blir det vel sjelden, særlig ikke i skoleferien. Og pass på valg av sted - prisnivået kan variere veldig på de ulike destinasjoner.

Hva med tradisjonell Interrail - finnes det fremdeles? Belage seg på nattog og camping underveis...?

Skal være på utkikk etter restplasser. :)

Interrail høres litt slitsomt ut!

Skrevet

Du får ta sønnen med til Kvinestal på festival! :0)

Nei, det tør eg ikkje!

Da kan eg risikere å komme opp i slosskamp! :-)

Gjest mora2
Skrevet

Nei, det tør eg ikkje!

Da kan eg risikere å komme opp i slosskamp! :-)

Næææh!

Jeg skal passe på dere ;0)

Skrevet

Næææh!

Jeg skal passe på dere ;0)

Det er jo du som setter alle mannfolk i fyr og flamme, så kinnbeina ryker og politiet kommer osv. :)

Gjest mora2
Skrevet

Det er jo du som setter alle mannfolk i fyr og flamme, så kinnbeina ryker og politiet kommer osv. :)

Hihi, gikk litt over styr i Oslo ja...Pleier ikke være _så_ villt! ;0)

Han stakkaren som knakk kinnbeinet sendte meg en sms her en dag.Han hadde fått nr mitt av politiet! Synes det var litt uproft!

candyqueen_83
Skrevet

Hvor? Hvor? Ikke i juli vel??

Fader da. Lett litt nå. For et par dager siden titta jeg på tur til tyrkia for 995, nå så jeg bare til 1498 men det er jo fortsatt billig da.

candyqueen_83
Skrevet

Fader da. Lett litt nå. For et par dager siden titta jeg på tur til tyrkia for 995, nå så jeg bare til 1498 men det er jo fortsatt billig da.

Men det er mest august jeg har titta på da, siden det er først da jeg har ferie.

Skrevet

Men det er mest august jeg har titta på da, siden det er først da jeg har ferie.

Greit det.

Eg vet ikkje når eller om vi kan reise enda allikevel. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Greit det.

Eg vet ikkje når eller om vi kan reise enda allikevel. :-)

Hvis du kan reise i august kan du hvertfall finne mye billig :o) Var visst dårlig med det i juli.

Gjest totalt uakseptabelt
Skrevet

Hihi, gikk litt over styr i Oslo ja...Pleier ikke være _så_ villt! ;0)

Han stakkaren som knakk kinnbeinet sendte meg en sms her en dag.Han hadde fått nr mitt av politiet! Synes det var litt uproft!

Litt uproft?? Jeg hadde blitt aldeles rasende.

Gjest mora2
Skrevet

Litt uproft?? Jeg hadde blitt aldeles rasende.

Hadde det vært han andre fyren som hadde fått tak i nummeret hadde jeg blitt sur..Men han her var jo bare koslig, og det var jo greit å høre hvordan det gikk med han :0)

Men slikt skal vel ikke skje...

Gjest ViViola
Skrevet

Skulle kanskje til meg, ja? Skjønner feriemoduset har satt inn for fullt. Kanskje like godt ta ferie nå, om du på samme måte sender svar feil i jobben? :P

Puh, det gikk nok litt fort i svingen i går, ja! He-he, heldigvis HAR jeg tatt ferie, ellers ville det nok blitt mye rart noen dager...

HURRA FOR FERIE! Tra-la-la-la-la!

Gjest ViViola
Skrevet

''Billig reise: Sykkel - eller minipris på tog.''

Det forutsetter sykkel, det har eg ikkje.

Men minipris på tog har eg ikkje tenkt på, men eg må nok vente ei stund på neste tog (1 mai eller 17 mai)! *flirer*

''Billig overnatting: Telt.''

Atsjo! Pollenallergi.

''Billigere kan det ikke bli!''

Nei, du er inne på noe der (har fått med meg Rimi/Rema tipset).

''God tur. :-)''

Takk for det, skal si ifra når/hvor/om vi drar!

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. PØH!

Sykkel finner du glatt på finn.no, billig og bra.

Og er det langt til toget, kan du sykle dit på din nye finn.no-sykkel.

Pollenallergi: Pollensesongen er snart over, dessuten finnes det fine medisiner på apoteket. Velg et ukjent merke - penger spart igjen!

Goooood tur!

;-)

Skrevet

Du mener ferietur, hva?

Hehe,- en av mine kjepphester - er litt lei av at folk setter likhetstegn mellom ferie og reise...

Ikke at jeg ikke skjønner at du vil vekk fra regnet i ferien, altså ;-)

Har ingen gode tips, dessverre. Jeg selv bor sånn til at jeg ikke ville finne på å reise vekk på sommeren - det sparer jeg til høsten. (Unnskyld!)

Skrevet

Pollenallergi: Pollensesongen er snart over, dessuten finnes det fine medisiner på apoteket. Velg et ukjent merke - penger spart igjen!

Goooood tur!

;-)

Søkte på sykkel finn.no, og jaggu skulle eg ha hatt lang ferie om eg skulle ha rukket toget på den som dukket opp som første valg:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14029827&sid=xz2cabCBxsL369554&WT.svl=Bilde

Gjest ViViola
Skrevet

Søkte på sykkel finn.no, og jaggu skulle eg ha hatt lang ferie om eg skulle ha rukket toget på den som dukket opp som første valg:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14029827&sid=xz2cabCBxsL369554&WT.svl=Bilde

He-he, du har da vel god tid du, vel? :-)

Søk igjen, her er det store muligheter og masse penger å spare! For ikke å snakke om at du gjør helsa di en giganttjeneste i tillegg, rene kinderegget den ferien din om du gjør som jeg foreslår!

;-)

Skrevet

Goooood tur!

;-)

Eg fant, eg fant...!!!

Sjekk her da, og kun kr.500.- oj, oj, oj.....

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13908889&reference=9/139/088/89_1715460665.jpg&adheading=Apachesykkel+og+damesykkel+selges&sid=xz2cabCBxsL640163&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...