Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å byr så øra flagrer, og vinner. Selvsagt, for jeg er litt treig og ser etter ett par bud at det er pund og ikke dollar det handler om. Ikke så dyr greie, så jeg slipper heldigvis billig unna denne gangen. Jeg betaler, og håper varen kommer i posten. Har ikke fått bekreftet kjøp av selger, noe jeg er vant med kommer pr. mail umiddelbart.

Så, erfaring nr 2: Jeg søker på "free shipping", og finner varen jeg skal ha. Det stør Shipping free, og worldwide. Fornøyd bekrefter jeg kjøp, og skal gå videre til betaling. Så ser jeg at det blir 10 dollar i shipping, og tenker " så søren, skal jeg virkelig betale dette?" Har sendt mail til eier, men hvilken erfaring har dere med å ikke fullføre - altså gå til betaling på en vare dere har sagt "bekreft kjøp" til??? Blir jeg utestengt fra ebay / paypal, hvis jeg ikke betaler???

Gjest mora2
Skrevet

Tror ikke du blir utestengt, men du kan risikere på få en dårlig karakter....Jeg har ikke avbrutt kjøp enda.

Gjest mallet
Skrevet

Du kan få dårlig karakter av selgeren. Men til gjengjeld kan du gi dårlig karakter til selgeren, fordi han oppga free shipping i annonsen men likevel tok betalt for shipping. Som regel klarer man å komme til en enighet slik at ingen får dårlig omtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...