Gå til innhold

Sangtekst!

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzzy
Skrevet

Hvor kan jeg finne sangen "He got the whole world in his hands..."

Jeg skulle gjerne hatt den teksten!!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jubalong70,You are so good:-)Fikk bare ikke googlet den teksten.Men du klarte det:-)

Jeg skjønner ikke helt hvordan du gikk frem da, altså, for når jeg kopierer det du har skrevet (He got the whole world in his hands) og limer det inn i google-søkefeltet, får jeg opp teksten på første treff.

Gjest Lizzzy
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan du gikk frem da, altså, for når jeg kopierer det du har skrevet (He got the whole world in his hands) og limer det inn i google-søkefeltet, får jeg opp teksten på første treff.

Det har du helt rett i.Men da jeg søkte i går i googlefeltet helt øverst til høyre,kom ikke den siden opp som jeg fikk opp nå.Det var bare flere linker der sangen ble fremført i youtoube og andre steder,men ikke i tekstform.Merkelige greier:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det har du helt rett i.Men da jeg søkte i går i googlefeltet helt øverst til høyre,kom ikke den siden opp som jeg fikk opp nå.Det var bare flere linker der sangen ble fremført i youtoube og andre steder,men ikke i tekstform.Merkelige greier:-)

Hm, ja det er litt merkelig, av og til. Men hvis du søker etter engelske tekster, lønner det seg å putte på ordet lyrics i søket ditt. :o)

Skrevet

Jubalong70,You are so good:-)Fikk bare ikke googlet den teksten.Men du klarte det:-)

Også jeg da, som ikke er noe flink til å google i det hele tatt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...