Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik er det hos meg også..og alt nedenfor: Vi som ønsker barn er borte så jeg kommer ikke inn på det..deriblandt åpent forum.

''Slik er det hos meg også..og alt nedenfor: Vi som ønsker barn er borte så jeg kommer ikke inn på det..deriblandt åpent forum.''

Eg forstår rett og slett ikkje ka dere driver på med?

Når du no leser dette innlegget, så ser du _overskriften_ : Re: Hva har skjedd med DOL?

Over dette igjen ser du den laaange blå linja, der det (blandt annet står) : VELG FORUM: da trykker du bare på piltasten til høyre og velger : "Vi ønsker barn" eller "åpent forum" eller noen av de andre og trykker ENTER verre er det ikkje!?

Vi ønsker barn

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=2

Åpent forum

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

Eg merker ingenting, her er alt som før.

Hvis man går inn på dol's sider på vanlig måte, uten å være innlogget,så finnes ikke den forumoversikten som fantes før. "Åpent forum" mangler bl.a. Så man må klikke på et av de inleggene som står på forsiden, og deretter komme seg videre til bla.a. Åpent forum.

Tungvint? Ja.

Annonse

Eg merker ingenting, her er alt som før.

Samme her... Men jeg har ikke gått ut av siden etter at det ble endret kanskje..? Ellers kan jeg ikke komme på at pc'en min er særlig spesiell. Pussig,- de fleste klager jo over stor venstremarg,- det har ikke jeg. Men at headeren har blitt stor,- det ser jeg.

Hvis man går inn på dol's sider på vanlig måte, uten å være innlogget,så finnes ikke den forumoversikten som fantes før. "Åpent forum" mangler bl.a. Så man må klikke på et av de inleggene som står på forsiden, og deretter komme seg videre til bla.a. Åpent forum.

Tungvint? Ja.

Jeg går aldri inn på dol uten å være innlogget. Under "favoritter" har jeg lagt den siden der jeg logger meg på, og deretter tas jeg direkte til "svar til meg".

Jeg går aldri inn på dol uten å være innlogget. Under "favoritter" har jeg lagt den siden der jeg logger meg på, og deretter tas jeg direkte til "svar til meg".

OK :-) Jeg logger meg stort sett bare inn når jeg får lyst til å kommentere noe. Får kanskje endre på vanene mine da :-)

''Slik er det hos meg også..og alt nedenfor: Vi som ønsker barn er borte så jeg kommer ikke inn på det..deriblandt åpent forum.''

Eg forstår rett og slett ikkje ka dere driver på med?

Når du no leser dette innlegget, så ser du _overskriften_ : Re: Hva har skjedd med DOL?

Over dette igjen ser du den laaange blå linja, der det (blandt annet står) : VELG FORUM: da trykker du bare på piltasten til høyre og velger : "Vi ønsker barn" eller "åpent forum" eller noen av de andre og trykker ENTER verre er det ikkje!?

Vi ønsker barn

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=2

Åpent forum

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

Hehe har aldri brukt den..kun den i venstre marg.

Og hvordan får jeg midtstilt sida?

Hehe har aldri brukt den..kun den i venstre marg.

Og hvordan får jeg midtstilt sida?

Da tar du tak i pilene nederst på sida di (over startmenyen, og over ikona for Internett, og under der det står (Forhåndsvisning) og (Send Innlegg) ).

Og scroller sidelengs, enten mot venstre eller til høyre til du blir fornøyd.

Annonse

Da tar du tak i pilene nederst på sida di (over startmenyen, og over ikona for Internett, og under der det står (Forhåndsvisning) og (Send Innlegg) ).

Ja men hvordan få det til å bli varig midtstilt?

Jeg er konservativ og vil ha alt som før! ;)

Sorry Geir. Det er ingen piler nederst på siden. Så noe har definitivt skjedd her. Og det er ikke til det bedre. Jeg klarer å finne alt, men det er skikkelig tungvint å bare bruke 1/4 side. Når jeg skriver nå så ser jeg bare deler av det jeg skriver. Så det blir sikkert mye rart.....

Sorry Geir. Det er ingen piler nederst på siden. Så noe har definitivt skjedd her. Og det er ikke til det bedre. Jeg klarer å finne alt, men det er skikkelig tungvint å bare bruke 1/4 side. Når jeg skriver nå så ser jeg bare deler av det jeg skriver. Så det blir sikkert mye rart.....

Ingen piler?

Da kan eg desverre ikkje hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...