Gå til innhold

Da var ferien bestilt :O)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

2 uker til Hellas i august :o) Det skal bli deilig. Endte opp i Parga. Ser kjempekoselig ut der :o)

candyqueen_83
Skrevet

Håper du får en flott ferie :)

Takk :o) Men ennå noen uker igjen. Det ble ingen ferie på oss i fjor, så håper vi får det knall nå :o)

candyqueen_83
Skrevet

Håper du får en flott ferie :)

Og det blir faktisk første gang opp i det blå :P Må si jeg gruer meg litt til det da.

Skrevet

Og det blir faktisk første gang opp i det blå :P Må si jeg gruer meg litt til det da.

Er det sant?!

Oi, da må du ikke grue deg, du må glede deg! Første gangen man flyr er det veldig spennende. Pass på at du får vindussete :)

candyqueen_83
Skrevet

Er det sant?!

Oi, da må du ikke grue deg, du må glede deg! Første gangen man flyr er det veldig spennende. Pass på at du får vindussete :)

Det er sant :o) Vi har alltid vært på ferie i Norge siden jeg var liten. Skulle til Hellas med kjæresten i fjor, men ble ikke noe av , så da blir det første gang i år ;O)

Bestilt chartertur, så vet ikke om man får bestemme plass på flyet? Tror ikke jeg tør å titte ut heller :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Oi, første gang i fly!? Det blir spennende - misunner deg faktisk litt. Har selv flydd så mye at det ikke er spor spennende lenger - men første gang, og det i voksen alder, må jo være noe for seg selv.

Husker faktisk første gang jeg fløy - tror jeg var omtrent syv år og familien skulle til en annen by i Norge. Det var STORT! *S*

Skrevet

Det er sant :o) Vi har alltid vært på ferie i Norge siden jeg var liten. Skulle til Hellas med kjæresten i fjor, men ble ikke noe av , så da blir det første gang i år ;O)

Bestilt chartertur, så vet ikke om man får bestemme plass på flyet? Tror ikke jeg tør å titte ut heller :o)

Jeg var i Amsterdam med noen venner tidlig i juni. Vi var der en uke og hadde en fantastisk tur. Vi var på vei hjem, jeg satt ved vinduet. Flyet dukket inn og ut av skylagene, og plutselig dukket den vakreste solnedgangen jeg noen gang har sett opp. Den var ikke rosa eller oransje, det var kun skyer og sol. Alt var grått, hvitt, sølv og lysende gult. Det var nesten den beste delen av hele turen :)

candyqueen_83
Skrevet

Oi, første gang i fly!? Det blir spennende - misunner deg faktisk litt. Har selv flydd så mye at det ikke er spor spennende lenger - men første gang, og det i voksen alder, må jo være noe for seg selv.

Husker faktisk første gang jeg fløy - tror jeg var omtrent syv år og familien skulle til en annen by i Norge. Det var STORT! *S*

Det blir spennende ja :o) Både gruer og gleder meg. Bare det ikke blir så turbulent så går det vel greit . Kommer nok til å krible endel i magen når jeg går ombord :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg var i Amsterdam med noen venner tidlig i juni. Vi var der en uke og hadde en fantastisk tur. Vi var på vei hjem, jeg satt ved vinduet. Flyet dukket inn og ut av skylagene, og plutselig dukket den vakreste solnedgangen jeg noen gang har sett opp. Den var ikke rosa eller oransje, det var kun skyer og sol. Alt var grått, hvitt, sølv og lysende gult. Det var nesten den beste delen av hele turen :)

Oi, det hørtes jo nydelig ut :o)

Skrevet

Oi, det hørtes jo nydelig ut :o)

Jepp. Så prøv å få en vindusplass! ;)

Skrevet

Min mor var i Parga på ferie, og hun var storfornøyd med stedet. Du får det sikkert helt topp :-)

God ferie!

candyqueen_83
Skrevet

Min mor var i Parga på ferie, og hun var storfornøyd med stedet. Du får det sikkert helt topp :-)

God ferie!

Takk! :o) Jeg har lest så mye bra om stedet nå, så gleder meg veldig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...