Gå til innhold

Her kan dere diskutere strømpebukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan...:-)

Ps! Til de som måtte føle seg truffet, sett i gang:

Skrevet

ødela vi for debatten om yppige blonde damer? ,-)

Skrevet

ødela vi for debatten om yppige blonde damer? ,-)

Trodde tema var Pia Haraldsens sine datingtips (hva nå det er for noe nymotens greier)? :-)

Skrevet

Jeg hadde ingen planer om å diskutere strømpebukser, men hvorfor ikke?

Jeg synes at tynne strømpebukser er altfor stramme i strikken! Jeg må kjøpe strømpebukser i større størrelse enn jeg vanligvis bruker for å få de over låret. Og da blir de jo altfor lange igjen!

Gjest Æsj, sier jeg bare
Skrevet

He he....

Jeg bruker ALDRI strømpebuker, har ikke brukt det siden jeg var svært ung.

Til nød så går det med strømper, sånne opp til lårene vet du, i hofteholder.

Hvis ikke så må jeg kjøpe brunfarge på sprayboks, for strømpebuker, nei, det klarer jeg helt enkelt ikke å ha på.

Sånn, det var mitt bidrag :D

Skrevet

Trodde tema var Pia Haraldsens sine datingtips (hva nå det er for noe nymotens greier)? :-)

Ikke noe nytt med 'utgliding' på dol - heldigvis! :-) Hadde neppe giddet å være her hvis det var et ekstremt strengt regime mht å holde seg til opprinnelig tema:-)

Gjest Elextra
Skrevet

He he....

Jeg bruker ALDRI strømpebuker, har ikke brukt det siden jeg var svært ung.

Til nød så går det med strømper, sånne opp til lårene vet du, i hofteholder.

Hvis ikke så må jeg kjøpe brunfarge på sprayboks, for strømpebuker, nei, det klarer jeg helt enkelt ikke å ha på.

Sånn, det var mitt bidrag :D

''Hvis ikke så må jeg kjøpe brunfarge på sprayboks, for strømpebuker, nei, det klarer jeg helt enkelt ikke å ha på.''

Enig i at stayups kan være ok, men brunfarge på sprayboks blir litt kaldt i januar.

Gjest ViViola
Skrevet

''Hvis ikke så må jeg kjøpe brunfarge på sprayboks, for strømpebuker, nei, det klarer jeg helt enkelt ikke å ha på.''

Enig i at stayups kan være ok, men brunfarge på sprayboks blir litt kaldt i januar.

''men brunfarge på sprayboks blir litt kaldt i januar.''

Det er vel strengt tatt kun et spørsmål om hvor tykt lag man sprayer.

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''men brunfarge på sprayboks blir litt kaldt i januar.''

Det er vel strengt tatt kun et spørsmål om hvor tykt lag man sprayer.

;-)

Hehe, ok! Har ikke så mye erfaring med slik sprayfarge, jeg.

Har riktignok prøvd det en gang, i salong, og var ganske så fornøyd - i fire-fem dager.

Gjest ViViola
Skrevet

Har riktignok prøvd det en gang, i salong, og var ganske så fornøyd - i fire-fem dager.

Seriøst - jeg ha'kke peiling. Sorry at jeg blanda meg inn.

:)

Skrevet

Det finnes også noen "strømpebukser på boks", som altså ikke først og fremst er for bruning, men for å få "strømpebukselooken". Har ikke prøvd dette, men har lest nokså negative ting om det.

Jge tror ikke det fører til noen fargeforandring som varer utover første dusj.

Gjest Elextra
Skrevet

Det finnes også noen "strømpebukser på boks", som altså ikke først og fremst er for bruning, men for å få "strømpebukselooken". Har ikke prøvd dette, men har lest nokså negative ting om det.

Jge tror ikke det fører til noen fargeforandring som varer utover første dusj.

''Det finnes også noen "strømpebukser på boks", som altså ikke først og fremst er for bruning, men for å få "strømpebukselooken". ''

Seriøst!? Trodde vitsen var å se ut som man IKKE hadde strømpebukser, jeg. Har flere ganger kjøpt såkalt "usynlige" strømpebukser, som kan være ganske lekkert, om ikke har lyst til å gå med bare ben.

Skrevet

Orker ikke strømpebukser nå i heten, her er ca 30 grader i skyggen!

Skrevet

Orker ikke strømpebukser nå i heten, her er ca 30 grader i skyggen!

Samme her.

Skrevet

''Det finnes også noen "strømpebukser på boks", som altså ikke først og fremst er for bruning, men for å få "strømpebukselooken". ''

Seriøst!? Trodde vitsen var å se ut som man IKKE hadde strømpebukser, jeg. Har flere ganger kjøpt såkalt "usynlige" strømpebukser, som kan være ganske lekkert, om ikke har lyst til å gå med bare ben.

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article566757.ece

Skrevet

Strømpebukser? Det hørtes da skrekkelig kjedelig ut. Noe spesielt du vil vite, eller?;)

Gjest togli
Skrevet

Hæ?! Nå er det visst noe jeg ikke har fått med meg her *sukk*

Strømpebukser er det siste jeg tenker på i disse dager iallefall ;-)

Skrevet

Hvilken nyvinning!?

Men kan jo umulig tenke meg at de har den lett retusjerende effekt som tynne strømper har.

Ja, jeg skjønner heller ikke poenget med et slikt produkt.

Om sommeren bruker jeg heller selvbruningskrem for å få den rette fargen, og om vinteren trenger jeg jo den lille varmen som er i strømpebuksa.

Og dessuten synes jeg at uansett hvor brun man er så ser det penere ut _med_ strømpebukse til vinterpent antrekk enn med bare legger. Det er vel kanskje noe med den lett retusjerende effekten som du viser til, og at de mer "uretusjerte" men dog sommerbrune leggene passer bedre til den type stoffer og farger og LIV man lever om sommeren:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg skjønner heller ikke poenget med et slikt produkt.

Om sommeren bruker jeg heller selvbruningskrem for å få den rette fargen, og om vinteren trenger jeg jo den lille varmen som er i strømpebuksa.

Og dessuten synes jeg at uansett hvor brun man er så ser det penere ut _med_ strømpebukse til vinterpent antrekk enn med bare legger. Det er vel kanskje noe med den lett retusjerende effekten som du viser til, og at de mer "uretusjerte" men dog sommerbrune leggene passer bedre til den type stoffer og farger og LIV man lever om sommeren:-)

Enig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...