Gå til innhold

Her kan dere diskutere strømpebukser!

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg skjønner heller ikke poenget med et slikt produkt.

Om sommeren bruker jeg heller selvbruningskrem for å få den rette fargen, og om vinteren trenger jeg jo den lille varmen som er i strømpebuksa.

Og dessuten synes jeg at uansett hvor brun man er så ser det penere ut _med_ strømpebukse til vinterpent antrekk enn med bare legger. Det er vel kanskje noe med den lett retusjerende effekten som du viser til, og at de mer "uretusjerte" men dog sommerbrune leggene passer bedre til den type stoffer og farger og LIV man lever om sommeren:-)

pst, kfr. gressklipper-tråden - har du tips?

Skrevet

pst, kfr. gressklipper-tråden - har du tips?

Ja. Kommer snart:-)

Skrevet

Strømpebukser? Det hørtes da skrekkelig kjedelig ut. Noe spesielt du vil vite, eller?;)

Det var noen (uten å nevne) navn som tok helt av i en tråd som handla om noe helt annet, de diskuterte strømpebukser til den store gullmedalje, og da la eg forholda tilrette med en egen tråd til det formålet, men _da_ var det visst ikkje så viktig lenge...

Kvinnfolk altså! :-)

Skrevet

Hæ?! Nå er det visst noe jeg ikke har fått med meg her *sukk*

Strømpebukser er det siste jeg tenker på i disse dager iallefall ;-)

Det var veldig intenst diskutert her en dag...:-)

Ps! Eg engasjerte meg ikkje i debatten.

Skrevet

Du bare drøme deg bort litt? Eller ville du heller at vi skulle ha diskuterte cup sixe og annet innen bh-verdenen? ;-)

Gjest togli
Skrevet

Aha, da gikk jeg glipp av noe. Ikke det at jeg tror jeg kunne bidratt til noe glupt i den debatten da, men ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...