Gjest holde tilbake posten Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg prøver å logge meg innpå posten for å få dem til å holde igjen posten i ferien, men jeg får det ikke til. De vil ha fødsel- og personnummer, sikkerhetskode og passord fra det en bruker ved bankinnlogging. Jeg får bare opp at jeg har tastet noe feil. Noen som har en ide om hva jeg gjør feil? 0 Siter
fresja Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Det gikk iallfall fint med Norsk Tipping kortet. Har du krysset av for BankID? 0 Siter
Gjest posten tilbake Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Det gikk iallfall fint med Norsk Tipping kortet. Har du krysset av for BankID? Ja det har jeg. Jeg har glemt koden min på tippingen siden det bare går automatisk...Jeg antar jeg må ha den. Æsj, hvorfor kan ikke noe være enkelt?? Takk for at du tok deg tid til å svare:o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Du kan også bruke pinkode fra selvangivelse eller skattekort. 0 Siter
Gjest posten tilbake Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Du kan også bruke pinkode fra selvangivelse eller skattekort. Ja jeg får se om jeg kan rote frem de papirene og prøve. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Ja det har jeg. Jeg har glemt koden min på tippingen siden det bare går automatisk...Jeg antar jeg må ha den. Æsj, hvorfor kan ikke noe være enkelt?? Takk for at du tok deg tid til å svare:o) Jeg pleier ikke å komme inn på Postens avbestillings/holde tilbake posten - side, jeg heller. Det er noe med at jeg har for "strenge" pop-upvoktere. (Jada, jeg har gått inn og koplet dem ut for Posten, men det hjelper ikke). Men på samme side som du (ikke) kommer inn, står det et 800-nummer du kan ringe og be om akkurat det samme, de er hyggelige der og det går i en fei! 0 Siter
Gjest posten tilbake Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg pleier ikke å komme inn på Postens avbestillings/holde tilbake posten - side, jeg heller. Det er noe med at jeg har for "strenge" pop-upvoktere. (Jada, jeg har gått inn og koplet dem ut for Posten, men det hjelper ikke). Men på samme side som du (ikke) kommer inn, står det et 800-nummer du kan ringe og be om akkurat det samme, de er hyggelige der og det går i en fei! Tusen hjertelig takk. Reiser i morgen, og vil ikke at det skal fylle seg opp i postkassa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.