Gjest Wita Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal ut klippe plen, men er så gruelig lat i dag. Noen som kan gi meg et spark bak? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Tja.. har du fint vær der du bor? Da bør du i så fall komme deg ut å få litt sol på kroppen og klippe plenen istedet for å sitte inne ved pcèn! (Jeg er syk med noe influensagreier, så jeg er unnskyld). :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Tja.. har du fint vær der du bor? Da bør du i så fall komme deg ut å få litt sol på kroppen og klippe plenen istedet for å sitte inne ved pcèn! (Jeg er syk med noe influensagreier, så jeg er unnskyld). :-) Nå er jeg ferdig:-) Kom meg ut før jeg fikk svar. Ja det er synd og sitte inne og det er synd å klage, men fy så varmt det er. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg vet ikke om jeg orker.... ;o) Helt greit. Nå er jeg ferdig:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Tenk på trimmen og brunfargen du får! *S* *skulle gjerne ha klippet plen fremfor å sitte ved pc'en* 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Tenk på trimmen og brunfargen du får! *S* *skulle gjerne ha klippet plen fremfor å sitte ved pc'en* Plena ble klippet i går:-) Kom meg ut til slutt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Plena ble klippet i går:-) Kom meg ut til slutt. Og med hvilken gressklipper...? (kfr. annen tråd) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Og med hvilken gressklipper...? (kfr. annen tråd) Vi har har en gammel og lett Flymo. Har hatt den i årevis og er veldig fornøyd. Dessverre finner jeg ikke noe bilde av den. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vi har har en gammel og lett Flymo. Har hatt den i årevis og er veldig fornøyd. Dessverre finner jeg ikke noe bilde av den. Ok, takk :-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Nå er jeg ferdig:-) Kom meg ut før jeg fikk svar. Ja det er synd og sitte inne og det er synd å klage, men fy så varmt det er. Så flink du har vært da! Men varmt...? Da skulle du vært der jeg var i to uker - der var det varmt der! Det var pluss/minus 45 grader hver dag. Den verste tempen var på 50 grader (da var det hett ja..) :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Så flink du har vært da! Men varmt...? Da skulle du vært der jeg var i to uker - der var det varmt der! Det var pluss/minus 45 grader hver dag. Den verste tempen var på 50 grader (da var det hett ja..) :-) ''Det var pluss/minus 45 grader hver dag.'' Det var nå voldsomme temperaturforskjeller på en og samme dag ? :-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 ''Det var pluss/minus 45 grader hver dag.'' Det var nå voldsomme temperaturforskjeller på en og samme dag ? :-) *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.