Gå til innhold

Trenger et spark bak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut klippe plen, men er så gruelig lat i dag. Noen som kan gi meg et spark bak?

Gjest Jente31
Skrevet

Tja.. har du fint vær der du bor? Da bør du i så fall komme deg ut å få litt sol på kroppen og klippe plenen istedet for å sitte inne ved pcèn!

(Jeg er syk med noe influensagreier, så jeg er unnskyld).

:-)

Skrevet

Tja.. har du fint vær der du bor? Da bør du i så fall komme deg ut å få litt sol på kroppen og klippe plenen istedet for å sitte inne ved pcèn!

(Jeg er syk med noe influensagreier, så jeg er unnskyld).

Nå er jeg ferdig:-) Kom meg ut før jeg fikk svar. Ja det er synd og sitte inne og det er synd å klage, men fy så varmt det er.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker.... ;o)

Helt greit. Nå er jeg ferdig:-)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker.... ;o)

*ha ha*

Gjest Elextra
Skrevet

Tenk på trimmen og brunfargen du får! *S*

*skulle gjerne ha klippet plen fremfor å sitte ved pc'en*

Skrevet

Tenk på trimmen og brunfargen du får! *S*

*skulle gjerne ha klippet plen fremfor å sitte ved pc'en*

Plena ble klippet i går:-) Kom meg ut til slutt.

Gjest Elextra
Skrevet

Plena ble klippet i går:-) Kom meg ut til slutt.

Og med hvilken gressklipper...? ;)

(kfr. annen tråd)

Skrevet

Og med hvilken gressklipper...? ;)

(kfr. annen tråd)

Vi har har en gammel og lett Flymo. Har hatt den i årevis og er veldig fornøyd. Dessverre finner jeg ikke noe bilde av den.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har har en gammel og lett Flymo. Har hatt den i årevis og er veldig fornøyd. Dessverre finner jeg ikke noe bilde av den.

Ok, takk :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Nå er jeg ferdig:-) Kom meg ut før jeg fikk svar. Ja det er synd og sitte inne og det er synd å klage, men fy så varmt det er.

Så flink du har vært da! Men varmt...?

Da skulle du vært der jeg var i to uker - der var det varmt der! Det var pluss/minus 45 grader hver dag. Den verste tempen var på 50 grader (da var det hett ja..)

Skrevet

Så flink du har vært da! Men varmt...?

Da skulle du vært der jeg var i to uker - der var det varmt der! Det var pluss/minus 45 grader hver dag. Den verste tempen var på 50 grader (da var det hett ja..)

''Det var pluss/minus 45 grader hver dag.''

Det var nå voldsomme temperaturforskjeller på en og samme dag ? :-)

Gjest Jente31
Skrevet

''Det var pluss/minus 45 grader hver dag.''

Det var nå voldsomme temperaturforskjeller på en og samme dag ? :-)

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...