Gå til innhold

Hvor store rustskader på bilen fikser du selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215198487' post='3915673]

Er det ikke Vito du har? Vitoene har noe rustgarantigreier, vi tok noe på vår her for en stund siden. Siden jeg ikke har peiling på bil, og er virkelig det svake kjønn her, så fulgte jeg ikke helt med.

Kan spørre sambo? Han er på blåtur i kveld, og jeg er helt (svigers, demente bestemødre og bikkje er borte) alene hjeme og bare nyyyter det :-)

Nei, jeg har en sprinter. Det er utvidet rustgaranti på vitoene men ikke på sprinterne.

Gjest Jente31
Skrevet

Tror ikke dette kvalifiserer som "mekking av bil", dette har mer karakter av snekkerarbeid...*s*

Ja, men uansett kult da! *s*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei, jeg har en sprinter. Det er utvidet rustgaranti på vitoene men ikke på sprinterne.

Å, da så. Hvorfor det egentlig?

Nå har jeg nytt kvelden hjemme med besøk på verandaen og god vin. Helt stille rundt meg nå, deilig!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215213719' post='3915885]

Å, da så. Hvorfor det egentlig?

Nå har jeg nytt kvelden hjemme med besøk på verandaen og god vin. Helt stille rundt meg nå, deilig!

Større takhøyde blant annet. Vitoene var også inne i en svært dårlig periode da vi skaffet oss bil, det var da det var så utrolig mye feil på dem.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Større takhøyde blant annet. Vitoene var også inne i en svært dårlig periode da vi skaffet oss bil, det var da det var så utrolig mye feil på dem.

Ja, når du sier det så husker jeg det med Vitoene. Vi har solgt vår, og jeg har kjøpt meg bil. Så nå har jeg overvunnet en stor barriere, og kjører dit jeg vil, så ofte jeg vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...