frosken Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1215198487' post='3915673] Er det ikke Vito du har? Vitoene har noe rustgarantigreier, vi tok noe på vår her for en stund siden. Siden jeg ikke har peiling på bil, og er virkelig det svake kjønn her, så fulgte jeg ikke helt med. Kan spørre sambo? Han er på blåtur i kveld, og jeg er helt (svigers, demente bestemødre og bikkje er borte) alene hjeme og bare nyyyter det :-) Nei, jeg har en sprinter. Det er utvidet rustgaranti på vitoene men ikke på sprinterne. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Tror ikke dette kvalifiserer som "mekking av bil", dette har mer karakter av snekkerarbeid...*s* Ja, men uansett kult da! *s* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Nei, jeg har en sprinter. Det er utvidet rustgaranti på vitoene men ikke på sprinterne. Å, da så. Hvorfor det egentlig? Nå har jeg nytt kvelden hjemme med besøk på verandaen og god vin. Helt stille rundt meg nå, deilig! 0 Siter
frosken Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1215213719' post='3915885] Å, da så. Hvorfor det egentlig? Nå har jeg nytt kvelden hjemme med besøk på verandaen og god vin. Helt stille rundt meg nå, deilig! Større takhøyde blant annet. Vitoene var også inne i en svært dårlig periode da vi skaffet oss bil, det var da det var så utrolig mye feil på dem. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Større takhøyde blant annet. Vitoene var også inne i en svært dårlig periode da vi skaffet oss bil, det var da det var så utrolig mye feil på dem. Ja, når du sier det så husker jeg det med Vitoene. Vi har solgt vår, og jeg har kjøpt meg bil. Så nå har jeg overvunnet en stor barriere, og kjører dit jeg vil, så ofte jeg vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.