Gjest klaymen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Etter forkjølelse for en måned siden har jeg hanglet skikkelig, svett og klam ved den minstre anstrengelse, og astmaen lurer bak hver sving. Sover masse, må ta en middagslur etter jobb, virkelig fullstendig utslått. Men på søndag løsnet det plutselig igjen, vi gikk bratt og fin tur i skogen, jeg gikk meg svett, riktignok med astmamedisin innabords, men det gikk fint. Så syklet jeg til jobb tre dager på rad, og det er nesten 9km hver vei, skikkelig bratt den ene veien, puster som en blåsebelg, og pulsen rundt 150 det kvarteret det tar å komme opp bakkene.. Så deilig at det begynner å funke igjen! Litt merkelig at det skal være så innmari nedtur hver gang jeg blir det minste forkjøla, da blir jeg slapp og sjaber og dårlig i nesten en måned, hver gang. Og så like plutselig fungerer det igjen. Går jo glipp av en måneds trening hver gang jeg blir litt syk da, og det er ganske irriterende. Er det flere som opplever så lange nedturer ved forkjølelse/andre infeksjoner? Nå nyter jeg at kroppen fungerer igjen, spiser nbg og håper det blir lenge til neste infeksjon!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310039-endelig-p%C3%A5-tur-opp-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.