Gå til innhold

Gresshopper er snille, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søte og snille? Jeg tror du trenger briller ;-)

Nei, nei, nei! Man skal selvfølgelig ikke se på de med briller. Poenget er jo å fornekte at de overhodet eksisterer...*s*

Når man får nok trening i å overse alt det som kryper rundt beina, så er det forbausende hvor god man kan bli på slik fortrengning.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• morsan

7

• tonie

5

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Nei, nei, nei! Man skal selvfølgelig ikke se på de med briller. Poenget er jo å fornekte at de overhodet eksisterer...*s*

Når man får nok trening i å overse alt det som kryper rundt beina, så er det forbausende hvor god man kan bli på slik fortrengning.

Svigerinna mi mener jeg er ekspert på å finne edderkopper for de har aldri edderkopper i huset når jeg ikke er der ;)

Det er helt håpløst for meg å fortrenge de ekle dyra. Jeg holder øynene åpne for å bevare en viss kontroll ;)

Skrevet

Svigerinna mi mener jeg er ekspert på å finne edderkopper for de har aldri edderkopper i huset når jeg ikke er der ;)

Det er helt håpløst for meg å fortrenge de ekle dyra. Jeg holder øynene åpne for å bevare en viss kontroll ;)

Tilbring noen år i et gammelt hus, og jeg skal love deg at du blir god på denne type fortrengning. Hvis du så supplerer med å benytte deg av vedfyring, og veden oppbevares under presenning utendørs, så får du et enda mer effektivt eksponeringsopplegg!

Skrevet

Åja, så hvis man fornekter at noe eksisterer så blir det borte. Interessant;-)

Gjest togli
Skrevet

Tilbring noen år i et gammelt hus, og jeg skal love deg at du blir god på denne type fortrengning. Hvis du så supplerer med å benytte deg av vedfyring, og veden oppbevares under presenning utendørs, så får du et enda mer effektivt eksponeringsopplegg!

Aldri i livet!! En gang lånte vi et gammelt feriehus på en forblåst øy. Vi dro hjem en dag før fordi jeg ikke fiksa å være der *grøss*

Skrevet

Åja, så hvis man fornekter at noe eksisterer så blir det borte. Interessant;-)

Hmmm... visste du ikke det?

Gjest togli
Skrevet

Ikke det verste man kan finne på hodet, da *tenker på verre alternativer*

*ææææææææææææ* :-(((

Gjest togli
Skrevet

Jeg bor i et hus fra 1850 og har således blitt utsatt for en omfattende eksponeringsterapi i forhold til all verdens kravlende vesener. Jeg ignorerer dem alle, og alle går sin vei etter en stund. Liker dårligst de som flyr og lager mye lyd,men forteller meg selv at de alle er snille og vil gå hjem etterhvert!

Strategien min funker...*s*

For en stund siden så jeg et program om en som hadde fått en levende edderkopp i øret... Hun måtte til legen og legen brukte lang tid på å få fiska udyret ut av øret hennes. Det gikk inn i øret når hun sov.... Etter at jeg så dette programmet har jeg begynt å legge dyna over ørene :-/

Skrevet

For en stund siden så jeg et program om en som hadde fått en levende edderkopp i øret... Hun måtte til legen og legen brukte lang tid på å få fiska udyret ut av øret hennes. Det gikk inn i øret når hun sov.... Etter at jeg så dette programmet har jeg begynt å legge dyna over ørene :-/

Den drømmen har sikkert sammenheng med CI'en din...*s*

Jeg har forøvrig også sett noen sånne groteske greier på tv, ikke bare de som har hatt noe i øret, men også de som har hatt parasitter i hodebunnen...

Gjest Ække så glad i krypdyr jeg
Skrevet

Kommer aldri til å glemme: jeg var en seks år eller noe tenker jeg. Vi kom springene inn, moren min og stefaren min ble helt rare i ansiktet etter litt, så kjente jeg det lee seg oppå hodet mitt.

Ble helt stiv av skrekk.

De voksne så gravalvorlige ut, nesten kjeftet "stå stille" og så gikk stefar og hentet en stor avis som han møysommelig brettet sammen til en "klaskerundtdeg - figur"

Så slo han til oppå hodet mitt så alt det lange håret mitt veivet rundt, og jeg trodde jeg skulle dø av skrekk.

Det var en slik stor gresshoppe :)

Vi pleide å fange dem og gi dem til katta vår. Den spiste (det knaset skikkelig) og koste seg som bare den.

De er snille, gresshoppene, og de angriper deg liksom ikke, men de kan faktisk bite.

Gjest Elextra
Skrevet

Kommer aldri til å glemme: jeg var en seks år eller noe tenker jeg. Vi kom springene inn, moren min og stefaren min ble helt rare i ansiktet etter litt, så kjente jeg det lee seg oppå hodet mitt.

Ble helt stiv av skrekk.

De voksne så gravalvorlige ut, nesten kjeftet "stå stille" og så gikk stefar og hentet en stor avis som han møysommelig brettet sammen til en "klaskerundtdeg - figur"

Så slo han til oppå hodet mitt så alt det lange håret mitt veivet rundt, og jeg trodde jeg skulle dø av skrekk.

Det var en slik stor gresshoppe :)

Vi pleide å fange dem og gi dem til katta vår. Den spiste (det knaset skikkelig) og koste seg som bare den.

De er snille, gresshoppene, og de angriper deg liksom ikke, men de kan faktisk bite.

''Vi pleide å fange dem og gi dem til katta vår. Den spiste (det knaset skikkelig) og koste seg som bare den.''

*URK*

Skrevet

Jammen, jammen....Ikke vær så hard. Noen greier må vel jeg også få lov til å ha? Jeg som glatt takler alt fra mus og edderkopper til grønne buser og klåfingra menn. Ting som flyr er min greie. De er så uberegnelige atte fy. Plutselig kan de være oppe i ansiktet mitt, eller enda verre, de kan vikle seg inn i håret mitt *grøsse*.

Hva er greia di da, mrxx? Jeg har mine teorier:)

Hehe, vet ikke om noen stor greier jeg har, men blir spennende å høre hva du tror:-)

Skrevet

Du har jo greie på så mye rart, du har vel ingen innsidetips når det gjelder gressklippere? (kfr. egen tråd)

Finner ikke igjen tråden.

Skrevet

Hmmm... visste du ikke det?

Har fortrengt at jeg visste det.

Gjest togli
Skrevet

Den drømmen har sikkert sammenheng med CI'en din...*s*

Jeg har forøvrig også sett noen sånne groteske greier på tv, ikke bare de som har hatt noe i øret, men også de som har hatt parasitter i hodebunnen...

''Den drømmen har sikkert sammenheng med CI'en din...*s*''

Sikkert;) Jeg savner de tette øreproppene jeg brukte når jeg hadde vanlige høreapparater ;)

''Jeg har forøvrig også sett noen sånne groteske greier på tv, ikke bare de som har hatt noe i øret, men også de som har hatt parasitter i hodebunnen...''

*æsj* Men parasitter er tross alt bedre enn edderkopper....

Gjest prust
Skrevet

*S*

Min sønn ble forresten litt skuffet da han hadde fått "terrorlyden" til mobiltelefonen sin fra en kompis - en lyd som etter sigende ikke kan høres av mennesker over 35 år. Og så viser det seg at både mor & far (ssistnevnte 5 år eldre enn førstnevnte) hørte den....;-)

Så jeg regner med at jeg hører gresshoppene noen år til:-)

Den terrorlyden fant vi på internett en gang - og alle barna pluss min mann hørte den - men ikke jeg :-(((((

Skrevet

Du har jo greie på så mye rart, du har vel ingen innsidetips når det gjelder gressklippere? (kfr. egen tråd)

Jeg har ikke funnet gressklipper tråden.

Men det spørs litt på hvor mye du skal klippe osv. Honda er svært bra, det lønner seg å kjøpe en gammel Honda klipper enn en ny klipper opp til 4 til 5.000 kroner av noe annet slag.

De er dyre, men svært driftssikre.

Skrevet

Den terrorlyden fant vi på internett en gang - og alle barna pluss min mann hørte den - men ikke jeg :-(((((

Uff da.....

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har ikke funnet gressklipper tråden.

Men det spørs litt på hvor mye du skal klippe osv. Honda er svært bra, det lønner seg å kjøpe en gammel Honda klipper enn en ny klipper opp til 4 til 5.000 kroner av noe annet slag.

De er dyre, men svært driftssikre.

Ok, takk for tips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...