Gå til innhold

Hvor varmt er det hos deg idag?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Her er det foreløpig "bare" 26 grader (klokka 10.15), men det skal visst bli varmere enn igår og da var det 30 grader.....

Hilsen fra sunnmøre:)

Skrevet

Hos meg var det 27 da jeg kjørte minstemann i barnehagen kl. 09...

Gjest togli
Skrevet

Hos meg var det 27 da jeg kjørte minstemann i barnehagen kl. 09...

Oioi, da skal du se det blir en het dag hos dere :)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjempevarmt her i Oslo også, men har ikke sett på termometeret.

Gjest Tromsøværingen
Skrevet

Her er ikke mye å skryte av. 10 grader, vind, sol og iskaldt. Er glad jeg skal på feire om 2 uker til varmere strøk.

Gjest togli
Skrevet

Her er ikke mye å skryte av. 10 grader, vind, sol og iskaldt. Er glad jeg skal på feire om 2 uker til varmere strøk.

Du kan få litt av varmen her :)

*blåser litt varme nordover*

Skrevet

For å være helt ærlig så vet eg ikkje helt, da eg ikkje har trukket fra gardinene enda, men det tyder på at det er sol.

Eg gikk inn på Yr.no for å sjekke været, og der var det meldt 30 grader til i kveld mellom klokka 1800-2400!

Sogn & Fjordane.

Gjest Hardanger
Skrevet

Her er det 27 grader i skyggen og veldig hot i solen.

Gjest togli
Skrevet

Nå er det 31,5 grader og jeg har tatt årets første bad i sjøen! Ikke verst for en frossenpinn som meg ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Det er jo nesten like varmt i Norge som i Spania jo! I dag er det litt kjòligere her, men vi ligger pà 30º i skyggen der hvor jeg bor. Meeer enn nok :-)

Gjest togli
Skrevet

Det er jo nesten like varmt i Norge som i Spania jo! I dag er det litt kjòligere her, men vi ligger pà 30º i skyggen der hvor jeg bor. Meeer enn nok :-)

Ungene utbryter stadig: "Åh, her er jo like varmt som i Spania, jo!" Jeg lurte på om vi bare skulle avbestille Spaniaferien, men det fikk jeg ikke lov til, nei ;)

candyqueen_83
Skrevet

Kjempevarmt her i Oslo også, men har ikke sett på termometeret.

Phuu, det er visst varmt nok her ja. Vi har ikke termometer så får ikke sett.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er deilig varmt her også, litt kjedelig å sitte inne å jobbe. Men nå skal jeg snart hjem og sette meg i hagen.

Skrevet

Hos bursdagsbarnet (meg- joohoo) er det i skrivende stund 32 grader i skyggen! er på ferie rett nord for Kristiansund. (men MÅ innom DOL for å sjekke livet utenfor i blandt....) ha en flott dag folkens!!

candyqueen_83
Skrevet

Hos bursdagsbarnet (meg- joohoo) er det i skrivende stund 32 grader i skyggen! er på ferie rett nord for Kristiansund. (men MÅ innom DOL for å sjekke livet utenfor i blandt....) ha en flott dag folkens!!

Gratulerer med dagen :o)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer med dagen:)))

Gjest zilja
Skrevet

Her var det 29.5 kl 13 i dag. Nå kl 17 er det 28. VARMT!

Skrevet

Det var varmest i går. Da var det 45 grader kanskje på denne tid, men nå er det bare 37 (solen ksinn nok på termometeret). Nå er det ok å gå i litt vind, i går var det fælt.

Gjest mora2
Skrevet

Vi har hatt det kjempe varmt i dag!

Nå viser tempen 30grader!!!

Jeg har i dag tatt årets første bad! :0)

Skrevet

Gratulerer med dagen:)))

Tusen takk!! :-) Har hatt en aldeles strålende dag!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...