Debra-irl Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer med dagen ) Tusen takk. Dagen i dag har vært skikkelig fin. Fått farge og greier.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Det var varmest i går. Da var det 45 grader kanskje på denne tid, men nå er det bare 37 (solen ksinn nok på termometeret). Nå er det ok å gå i litt vind, i går var det fælt. Hæ?! Du kan da umulig befinne deg i Norge??????? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vi har hatt det kjempe varmt i dag! Nå viser tempen 30grader!!! Jeg har i dag tatt årets første bad! :0) Jeg tok også årets første bad i sjøen idag Det var ganske kaldt der! I kveld bada jeg i kulpen i elva nedenfor huset vårt og det var utrolig deilig. Tror det må ha vært over 20 grader i vannet ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg tok også årets første bad i sjøen idag Det var ganske kaldt der! I kveld bada jeg i kulpen i elva nedenfor huset vårt og det var utrolig deilig. Tror det må ha vært over 20 grader i vannet ) Så heldige dere er med kulp nedenfor huset :0) Vi gikk en lang tur på heia, inn på sletthei, flott! Badet på Linnvann om du er kjent ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Så heldige dere er med kulp nedenfor huset :0) Vi gikk en lang tur på heia, inn på sletthei, flott! Badet på Linnvann om du er kjent ;0) Linnvann har jeg ikke hørt om? Hvor ca i Norges land ligger det? (jeg er ekstremt dårlig på å huske hvor folk her inne er fra, sånn i tilfelle du har sagt det før ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Linnvann har jeg ikke hørt om? Hvor ca i Norges land ligger det? (jeg er ekstremt dårlig på å huske hvor folk her inne er fra, sånn i tilfelle du har sagt det før ) Sørover :0) Om jeg husker rett er du også fra rett rundt her... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Sørover :0) Om jeg husker rett er du også fra rett rundt her... Sørover? I forhold til hvor? Jeg bor på sunnmøre:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Sørover? I forhold til hvor? Jeg bor på sunnmøre:) Hmm...Jeg trodde du bodde nærmere enn som så.. Like ved Kr.Sand her... :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Sørover? I forhold til hvor? Jeg bor på sunnmøre:) Blandet deg med Prust ser jeg nå ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hmm...Jeg trodde du bodde nærmere enn som så.. Like ved Kr.Sand her... :0) Hehe, jeg har riktignok vært i Kristiansand et par ganger ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Blandet deg med Prust ser jeg nå ;0) Hehe, da er det forståelig 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hihi :0) Blandet du meg og togli :-DDDD Uansett - jeg har nå heller ikke hørt om Linnvann eller Linntjønn eller hva du nå sa.... Vi har nå hatt fantastiske dager her denn uka :-) I dag var vi på Hamresanden fra halv tolv til syv!!!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Blandet du meg og togli :-DDDD Uansett - jeg har nå heller ikke hørt om Linnvann eller Linntjønn eller hva du nå sa.... Vi har nå hatt fantastiske dager her denn uka :-) I dag var vi på Hamresanden fra halv tolv til syv!!!! Hihi, må være varmen ;0) Så deilig å være på stranden så lenge, må jo bare nyte solen! Jeg ligger rett ut på plenen her, stor koser meg :0) Ha enda en nydelig dag, kos dere masse! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.