Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Igår var jeg på løpetur i skogsveien og på vei opp så jeg ikke noe spesielt. På vei ned igjen så jeg en svær hoggorm som var ca 70 cm lang! Den lå helt stille på bakken og titta på meg. Tror den følte slektskapet siden vi begge er døve ;-P

Vel, jeg var en smule bekymra for å løpe forbi den siden det ikke var så mye klarering på hver side av ormen (det var sikkert en og en halv meter ledig plass på megge sider da, men... Dette var tross alt en ORM!

Artig å se hoggorm, for det er jeg ikke vant til :)

Gjest Elextra
Skrevet

På hytta ved sjøen ser vi hoggorm flere ganger hver sommer :/.

Har aldri gjort meg noe særlig, men synes det er litt stress nå med småbarn.

Gjest togli
Skrevet

På hytta ved sjøen ser vi hoggorm flere ganger hver sommer :/.

Har aldri gjort meg noe særlig, men synes det er litt stress nå med småbarn.

Ja, det er ikke så moro når man ikke vet helt hvor hoggormen befinner seg akkurat nå :-/

Gjest togli
Skrevet

Usj,da hadde jeg fått hætta!

Jeg var bare glad jeg ikke hadde med meg svigermor, for da hadde jeg ikke fått henne med ned fra skogsveien igjen. Hadde sikkert endt opp med helikopter for å få henne med hjem ;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg var bare glad jeg ikke hadde med meg svigermor, for da hadde jeg ikke fått henne med ned fra skogsveien igjen. Hadde sikkert endt opp med helikopter for å få henne med hjem ;)

Ja det er ekle dyr,uff!

Skrevet

Godt det ikke var meg som traff hoggormen, for jeg har problem med p titte på de i blader og på TV!

For den ikke sin veg da den møtte deg, da? Jeg traff en i da jeg var på tur i skogen for noen år siden, men den pilte avgårde vekk fra meg. Likevel dro jeg hjem...

Gjest togli
Skrevet

Godt det ikke var meg som traff hoggormen, for jeg har problem med p titte på de i blader og på TV!

For den ikke sin veg da den møtte deg, da? Jeg traff en i da jeg var på tur i skogen for noen år siden, men den pilte avgårde vekk fra meg. Likevel dro jeg hjem...

Den lå helt stille. Bare øynene som bevegde seg og jeg kunne faktisk se at den så på meg. Sto nok bare en meter unna når jeg studerte den. Den var faktisk litt søt ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...