jubalong70 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Søren også. Har blitt skikkelig forkjølet. Tett i brystet, vondt i hodet og så usigelig slapp og sliten. Og det når det er verdens beste vær, og jeg både skulle vært ute og vasket det nye badet. *Synes synd på meg selv* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Huff da, slikt er kjipt! God bedring, håper det slipper taket snart. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1215161693' post='3915226] Huff da, slikt er kjipt! God bedring, håper det slipper taket snart. Takk, det håper jeg også... Skal tusle inn i senga nå tenker jeg, og satse på at litt god søvn vil hjelpe. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Takk, det håper jeg også... Skal tusle inn i senga nå tenker jeg, og satse på at litt god søvn vil hjelpe. Søvn hjelper på så mangt. Så får du pleie deg selv nå, slik at du blir bedre. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Så kjipt,og det sitter så lenge i om sommeren. God bedring da : ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Så kjipt,og det sitter så lenge i om sommeren. God bedring da : ) Sitter det lengre i om sommeren enn om vinteren? Evt. hvorfor? Bare lurer fordi jeg selv sliter med en hardnakket småforkjølelse for tiden... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Sitter det lengre i om sommeren enn om vinteren? Evt. hvorfor? Bare lurer fordi jeg selv sliter med en hardnakket småforkjølelse for tiden... Jeg vet i grunn ikke hvorfor det sitter lengre i,har bare gjort den erfaringen og det samme sier folk jeg kjenner. Du får ha god bedring du også : ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg vet i grunn ikke hvorfor det sitter lengre i,har bare gjort den erfaringen og det samme sier folk jeg kjenner. Du får ha god bedring du også : ) Er enig i det jeg også. Man har lett for å hangle litt ekstra nå på sommeren. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Usj så kjipt... Kryp under dyna, sov og svett det ut :0) God bedring! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg vet i grunn ikke hvorfor det sitter lengre i,har bare gjort den erfaringen og det samme sier folk jeg kjenner. Du får ha god bedring du også : ) Hm, skulle jo tro det var motsatt, men kanskje du har rett! Idag har jeg klart meg uten nesespray for første gang på to uker, så nå begynner jeg visst å bli helt bra! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Hm, skulle jo tro det var motsatt, men kanskje du har rett! Idag har jeg klart meg uten nesespray for første gang på to uker, så nå begynner jeg visst å bli helt bra! Så flott : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.