Gå til innhold

Gressklipper - har du tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Innspirert av Witas gressklippe-tråd:

Vi trenger ny gressklipper. Har sånn "passe stor plen", ikke veldig liten, ikke veldig stor.

Noen tips!?

Skrevet

Er den bra?

Den var jo "skummelt" billig, trodde vi måtte ut med langt mer ;).

Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-)

Men husbonden mener den er bra, ja. Vi har nokså liten plen, men bladene på klipperen er sterke nok til også å ta litt eføy som sprer seg ut på plenen fra kanten rundt.

Pluss at vi må bære gressklipperen "ned en etasje" for å klippe "del 2" av plenen, og min mann mente derfor det var meget behagelig med denne mye lettere klipperen enn den gamle motorklipperen (som nå står på hytta*S*)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-)

Men husbonden mener den er bra, ja. Vi har nokså liten plen, men bladene på klipperen er sterke nok til også å ta litt eføy som sprer seg ut på plenen fra kanten rundt.

Pluss at vi må bære gressklipperen "ned en etasje" for å klippe "del 2" av plenen, og min mann mente derfor det var meget behagelig med denne mye lettere klipperen enn den gamle motorklipperen (som nå står på hytta*S*)

''Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-)''

*Gliser rått*

Ps! Ikkje prøv deg en gang med noe likestillingsprat her inne...:)

Skrevet

''Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-)''

*Gliser rått*

Ps! Ikkje prøv deg en gang med noe likestillingsprat her inne...:)

Jeg kan jo ikke ta fra min mann kronargumentet "...men jeg har jo ansvaret for å klippe plenen!!!", når det diskuteres fordeling av arbeidsoppgaver.

Plenklipping 4 ganger i løpet av mai - september kvalifiserer for ekstremt mye arbeidsfritak forøvrig! ;-)

Skrevet

Jeg kan jo ikke ta fra min mann kronargumentet "...men jeg har jo ansvaret for å klippe plenen!!!", når det diskuteres fordeling av arbeidsoppgaver.

Plenklipping 4 ganger i løpet av mai - september kvalifiserer for ekstremt mye arbeidsfritak forøvrig! ;-)

Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme.

Skrevet

Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme.

Ja, helt klart.

Og hvis man tar med det å ha hovedansvaret for å fylle bensin i tillegg, så skjønner jeg jo at man ikke har overskudd til mer;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme.''

Haha! Plenklipping er mentalhygiene, mener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...