Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Innspirert av Witas gressklippe-tråd: Vi trenger ny gressklipper. Har sånn "passe stor plen", ikke veldig liten, ikke veldig stor. Noen tips!? 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vi kjøpte ny i våres, etter å ha hatt bensinmotorklipper i alle år. Vi fikk den på 'vårtilbud' for 1500 - ser at standard pris er 2000. http://www.jernia.no/page?id=3026&key=72173&origId=991 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vi kjøpte ny i våres, etter å ha hatt bensinmotorklipper i alle år. Vi fikk den på 'vårtilbud' for 1500 - ser at standard pris er 2000. http://www.jernia.no/page?id=3026&key=72173&origId=991 Er den bra? Den var jo "skummelt" billig, trodde vi måtte ut med langt mer . 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Er den bra? Den var jo "skummelt" billig, trodde vi måtte ut med langt mer . Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-) Men husbonden mener den er bra, ja. Vi har nokså liten plen, men bladene på klipperen er sterke nok til også å ta litt eføy som sprer seg ut på plenen fra kanten rundt. Pluss at vi må bære gressklipperen "ned en etasje" for å klippe "del 2" av plenen, og min mann mente derfor det var meget behagelig med denne mye lettere klipperen enn den gamle motorklipperen (som nå står på hytta*S*) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Fant forresten denne testen: http://forbrukerportalen.no/test/gressklippere Mottar gjerne kommentarer/erfaringer med klipperne i testen, om noen har noen :-). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-) Men husbonden mener den er bra, ja. Vi har nokså liten plen, men bladene på klipperen er sterke nok til også å ta litt eføy som sprer seg ut på plenen fra kanten rundt. Pluss at vi må bære gressklipperen "ned en etasje" for å klippe "del 2" av plenen, og min mann mente derfor det var meget behagelig med denne mye lettere klipperen enn den gamle motorklipperen (som nå står på hytta*S*) ''Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-)'' *Gliser rått* Ps! Ikkje prøv deg en gang med noe likestillingsprat her inne... 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 ''Jeg må innrømme at jeg ikke har brukt den selv:-):-)'' *Gliser rått* Ps! Ikkje prøv deg en gang med noe likestillingsprat her inne... Jeg kan jo ikke ta fra min mann kronargumentet "...men jeg har jo ansvaret for å klippe plenen!!!", når det diskuteres fordeling av arbeidsoppgaver. Plenklipping 4 ganger i løpet av mai - september kvalifiserer for ekstremt mye arbeidsfritak forøvrig! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kan jo ikke ta fra min mann kronargumentet "...men jeg har jo ansvaret for å klippe plenen!!!", når det diskuteres fordeling av arbeidsoppgaver. Plenklipping 4 ganger i løpet av mai - september kvalifiserer for ekstremt mye arbeidsfritak forøvrig! ;-) Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme. 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme. Ja, helt klart. Og hvis man tar med det å ha hovedansvaret for å fylle bensin i tillegg, så skjønner jeg jo at man ikke har overskudd til mer;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme. ''Plenklipping krever enormt mye planlegging og tankevirksomhet i forkant, en skal motivere seg mentalt (omtrent som en toppidrettsutøver) det må du ikkje glemme.'' Haha! Plenklipping er mentalhygiene, mener 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.