Gå til innhold

Blør i tannkjøttet

Anbefalte innlegg

random1365380890
Skrevet

Innimellom blør jeg i tannkjøttet, det stopper relativt kjapt igjen, men begynner å lure på om det er noe galt som ikke er riktig ;)

Hva kan det være tro?

Skjer ikke mer enn "innimellom".

Fortsetter under...

Gjest togli
Skrevet

Det kan være tannkjøttbetennelse. Bruker du tanntråd jevnlig? La evt en tannlege sjekke det ut.

random1365380890
Skrevet

Det kan være tannkjøttbetennelse. Bruker du tanntråd jevnlig? La evt en tannlege sjekke det ut.

Bruker tanntråd 2 ganger pr. dag, men det er endel år siden jeg var hos tannlegen sist, kanskje på tide... :(

Gjest togli
Skrevet

Bruker tanntråd 2 ganger pr. dag, men det er endel år siden jeg var hos tannlegen sist, kanskje på tide... :(

Godt du bruker mye tanntråd, så er det mindre sjanse for tannkjøttbetennelse. Uansett på tide å løpe til tannlegen høres det ut som ;)

Gjest bareentanke
Skrevet

Ikke noe og bekymre seg for antatt at det skjer når du pusser tennene. Skjer det utenom det ville jeg vel fått det sjekket hos en tannlege.

Annonse

random1365380890
Skrevet

Ikke noe og bekymre seg for antatt at det skjer når du pusser tennene. Skjer det utenom det ville jeg vel fått det sjekket hos en tannlege.

Det skjer som regel når jeg pusser/bruker tanntråd ja, men noenganger utenom.

random1365380890
Skrevet

Har du mye tannstein?

Det har jeg nok, mange år siden jeg fikk det fjernet.

Gjest bareentanke
Skrevet

Du sier det skjer innimellom og som oftest når du holder på med noe inni der - da anser jeg det som ganske vanlig. Men er det lenge siden du har vært hos tannlegen, kan du jo bestille time og få det sjekket :)

Gjest mallet
Skrevet

Da er det nok ikke så rart. Ta en tur til tannlegen for full puss :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er plaga med tannstein og må alltid fjerne ny tannstein når jeg er hos tannlegen en gang i året. Har du hatt det før, så har du det nok nå også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...