Gå til innhold

Billige bøker på nett.

Anbefalte innlegg

Gjest Grågrønn
Skrevet

Jeg har glemt hva den engelske/amerikanske siden der man kan bestille bøker på nett heter.

De er billigere enn i norge....så...

Er et noen som kan hjelpe meg?

Gjest Grågrønn
Skrevet

Hint: regnskog;-)

*dum og deilig*

Skrevet

*dum og deilig*

Hehe.

amazon? amazoon eller noe sånt.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Hehe.

Aha! Takker og neier.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Hehe.

Vet du hva fraktreglene er?

Skrevet

Vet du hva fraktreglene er?

Er det ikke tollgrensa maks 200 ekskulsive frakt? men frakt vet jeg ikke.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Er det ikke tollgrensa maks 200 ekskulsive frakt? men frakt vet jeg ikke.

Hm.....da kan det hende det blir dyrere enn å kjøpe i norge.....må handle for over en del 1000 kroner jeg.

Skrevet

amazon.co.uk. Det er ikke moms på bøker, så du kan bestille så mye du vil uten å måtte betale ekstraavgifter på det. (men om du bestiller dvder og annet så må du betale moms på alt over 200 kr)

Skrevet

Hm.....da kan det hende det blir dyrere enn å kjøpe i norge.....må handle for over en del 1000 kroner jeg.

Du får skrive dem selv vettu:-)

Skrevet

amazon.co.uk. Det er ikke moms på bøker, så du kan bestille så mye du vil uten å måtte betale ekstraavgifter på det. (men om du bestiller dvder og annet så må du betale moms på alt over 200 kr)

Er det ikke toll på alt over 200? Bøker er et unntak mao?

Gjest Grågrønn
Skrevet

Takk:-)

Bestillte nå, men bare en kunne leveres til Norge, får ta det om igjen om litt.

Må nok gå litt opp i pris og kjøpe fra bokhandel elns :-)

Skrevet

Er det ikke toll på alt over 200? Bøker er et unntak mao?

Det er mange varer det ikke er toll på. De fleste varer er det derimot moms på. Bøker og tidsskrifter er fritatt for moms.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Det er mange varer det ikke er toll på. De fleste varer er det derimot moms på. Bøker og tidsskrifter er fritatt for moms.

Det er veldig bra.

Bøker og aviser er jo viktig for folkeopplysning.....det var en bra regel synes jeg.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...