Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som blir kvalm og griner innvendig når den reklamen kommer? Den om kongen av mallorca?

Gjest plingpling
Skrevet

Jeg blir hverken kvalm eller gråter - men jeg rister litt oppgitt på hodet :)

Gjest plingpling
Skrevet

Jeg overdramatisert kanskje litt =P

Det var da enda godt ;)

Skrevet

Jeg lar det ikke gå inn på meg, men denne cd'n kan neppe selge særlig godt. Dette er kun for spesielt interesserte, vil jeg tro, selv om det var passe fornøyelig å se noen av episodene fra sydenlivet.

Skrevet

Hva slags mennesker kjøper det shitet der?

Fulle folk i sydenmodus, kanskje? ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er et utpreget sunnhetstegn å bli kvalm av den "sangen" der.

*spyr litt*

Gjest amy winehouse
Skrevet

Ut fra det jeg har sett av korte glimt av programmet og diverse programreklamer på TV3, så må jo denne mannen ha en alvorlig grad av ADHD? Han er jo helt vill!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg blir bare flau. Vet om flere som synes cdèn er helt topp, men den kommer nok ikke i hus hos meg.

Programmet så jeg på noen ganger, men var vel oftere mer pinlig berørt enn ikke. Uansett så om noen liker det, andre ikke, de som er med i serien og de som synger trives med det, så legger ikke jeg meg borti det. Jeg kan skru av jeg :o)

Gjest nikkot
Skrevet

Han er jo bare helt ufyselig !!!!!

Men du skal høre på PC`en til barna, sangen går i ett, hun minste i huset synger og traller på sangen dagen lang ..... akkurat DA er jo sangen fin da ;), men ikke når han synger den.

Skrevet

Det er et utpreget sunnhetstegn å bli kvalm av den "sangen" der.

*spyr litt*

Hva er dette for noe da? Har aldri hørt om denne sangen. Er det normalt? ;-) Netsen litt overrasket over at alle i tråden skjønner hva dne handler om*S*

Skrevet

Hva er dette for noe da? Har aldri hørt om denne sangen. Er det normalt? ;-) Netsen litt overrasket over at alle i tråden skjønner hva dne handler om*S*

Tror det er charterfeber-Svein som har sunget inn plate, som det reklameres for på TV.

Jeg antar at en stor prosent av et evt. salg, dreier seg om "tullegaver".

Skrevet

Tror det er charterfeber-Svein som har sunget inn plate, som det reklameres for på TV.

Jeg antar at en stor prosent av et evt. salg, dreier seg om "tullegaver".

Ja det skulle jeg tro:-)

Min eneste 'erfaring' med charter-svein er at jeg har sett noen av forhåndsreklamene for selve programmet, pluss at jeg så noen av hans opptredener på den sangkonkurransen som Homsepatruljen-Adam vant;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du ikke hørt den på TV-reklamen? Heldige deg!

*grøsser*

Skrevet

*grøsser*

*hi hi*

Skrevet

*grøsser*

Jeg har heller ikke hørt den,- og tydeligvis er den av en sånn art at hvis jeg hadde hørt den så hadde jeg husket det? :-)

Skrevet

''Netsen litt overrasket over at alle i tråden skjønner hva dne handler om*S*''

Hehe,- jeg trodde først tråden handlet om Nadal,- kommer ikke han fra Mallorca, da?

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har heller ikke hørt den,- og tydeligvis er den av en sånn art at hvis jeg hadde hørt den så hadde jeg husket det? :-)

Ja, dessverre!

*vasker ørene med grønnsåpe*

;o)

Skrevet

''Netsen litt overrasket over at alle i tråden skjønner hva dne handler om*S*''

Hehe,- jeg trodde først tråden handlet om Nadal,- kommer ikke han fra Mallorca, da?

Jeg skjønte ikke bæret av tråden om Nadal heller! ;-) Måtte fnise litt da noen skrev at de trodde det var snakk om lykkepiller eller noe slikt*he he*

mariaflyfly
Skrevet

Nei, det er ikke bare deg. Den er intet annet enn pinlig. Og ennå verre er det når ungene synes den er direkte fengende og begynner å gnåle på den jævlige låta i tide og utide. Særlig det siste. :( Folk som hører det kunne jo finne på å tro at jeg spiller den ofte hjemme med stor glede og entusiasme! :(((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...