Gjest Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Er det noen som liker å drikke for å rømme fra virkelighetens plager? Jeg gjør ikke det... har masse sprit her men har ikke lyst på. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har gjort det i en periode i fjord sommer,drakk meg ikke drita men drakk litt vær dag,det hjalp også men ikke i lengden. Samtidig tok jeg vival så det var ingen bra kombinasjon. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Aldri gjort, men jeg har ingen store plager heller. Men jeg vet i alle fall at det å ruse seg for å unnslippe hjelper ikke en dritt, det gjør det bare verre senere. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Alkohol er vel den beste medisinen som ikke hjelper ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Ja, det har eg prøvd mange ganger men det funker dårlig. Men nå er det leeenge siden. 0 Siter
Gjest jennna Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg liker ikke det, for da blir jeg jo enda dårligere i morra. Drikker vin når jeg har det fint:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.