Gå til innhold

Heteslag...

Anbefalte innlegg

Gjest Grågrønn
Skrevet

Sommerheten må ha tatt meg.

I går gikk jeg til innkjøp av mitt første "Se og hør".

Leste det med litt skam (satt på cafe), men med en nokså ren nysgjerrighet fordi det var spennende det som sto der. Madonna og mannen sliter! Hvilke verdier har de i boliger? Hvordan går det med ungkaren?

I dag hadde det kommet nytt "Se og hør". Kjøpte det også jeg, forsøkte å gjemme forsiden sånn at ingen så hva som sto der.

Så benket jeg meg i skyggen på en koselig cafe igjen. Og leste...de første sidene var ok, men så kom det sladder om diverse, sladder som muligens er bare vås. Jeg ble litt kvalm, for hver side bladde jeg raskere og raskere......

Jeg tror jeg har kjøpt mitt siste "se og hør".

Uff. Det må ha vært et forbigående heteslag.....

Gjest Grågrønn
Skrevet

God bedring!! ;-)

Skjemmes litt må jeg innrømme.

Blir ikke mer se og hør på meg......;-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja et skikkelig sladreblad er det,er ikke ofte jeg kjøper det,og da er det bare for å lese tv programmet.

Skrevet

Ikkje noe krise det der.

Vær glad det ikkje var Stortingsvalg i går du, da hadde du kanskje stemt FRP...

Skrevet

Ja et skikkelig sladreblad er det,er ikke ofte jeg kjøper det,og da er det bare for å lese tv programmet.

''...og da er det bare for å lese tv programmet.''

LOL

Gjest D*lilith
Skrevet

''...og da er det bare for å lese tv programmet.''

LOL

Men det er helt sant,hehe : )

Skrevet

Men det er helt sant,hehe : )

Nå behøver du ikkje kjøpe det lenger! :-)

http://interaktiv.vg.no/tv/index.php?now=1&max=3&sortby=tid&kanal[]=232&kanal[]=202&kanal[]=229&kanal[]=231&kanal[]=1032&kanal[]=230&kanal[]=203&kanal[]=13&kanal[]=11&kanal[]=1008&kanal[]=95&kanal[]=110&kanal[]=207&kanal[]=206&kanal[]=144&kanal[]=227&kanal[]=1029&kanal[]=872&kankat=Mine+kanaler

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå behøver du ikkje kjøpe det lenger! :-)

http://interaktiv.vg.no/tv/index.php?now=1&max=3&sortby=tid&kanal[]=232&kanal[]=202&kanal[]=229&kanal[]=231&kanal[]=1032&kanal[]=230&kanal[]=203&kanal[]=13&kanal[]=11&kanal[]=1008&kanal[]=95&kanal[]=110&kanal[]=207&kanal[]=206&kanal[]=144&kanal[]=227&kanal[]=1029&kanal[]=872&kankat=Mine+kanaler

Takk for det du : )

Før leste jeg vitsene også men de er jo bein tørre,usj!

Gjest Grågrønn
Skrevet

Ikkje noe krise det der.

Vær glad det ikkje var Stortingsvalg i går du, da hadde du kanskje stemt FRP...

Grøsser.....

Gjest Grågrønn
Skrevet

Ja, fikk vondere og vondere smak i munnen for hver side jeg leste.......de sier at 3 ganger, da er det en vane. Men foreløpig er jeg bare på 2....så da går d nok bra :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, fikk vondere og vondere smak i munnen for hver side jeg leste.......de sier at 3 ganger, da er det en vane. Men foreløpig er jeg bare på 2....så da går d nok bra :-)

Ingen krise da nei ; )

Skrevet

Isj..se og hør har jeg da fått inn med morsmelka, så det kjøper jeg ganske ofte egentlig. Ikke bryr jeg meg om det heller!

Tror ikke noe særlig på det som står der da, men det er enn annen sak. ;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er nok litt unormal siden jeg antagelig er den eneste i Norge som innrømmer at jeg kjøper Se og Hør hver uke ;)

Merkelig at bladet er det mest leste i Norge....

Selvsagt står det mye sladder og dritt der, men jeg kan ikke komme på mer avslappende lektyre ;)

Jeg tror ikke jeg har mindre mellom øra enn folk flest selv om jeg leser Se og Hør ;)

Gjest Grågrønn
Skrevet

Isj..se og hør har jeg da fått inn med morsmelka, så det kjøper jeg ganske ofte egentlig. Ikke bryr jeg meg om det heller!

Tror ikke noe særlig på det som står der da, men det er enn annen sak. ;)

Hehe, jeg klarer liksom ikke....

Var ikke noe gøy å lese det i dag ihvertfall....mye penger for lite innhold....men lettfordøyelig, absolutt.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Jeg er nok litt unormal siden jeg antagelig er den eneste i Norge som innrømmer at jeg kjøper Se og Hør hver uke ;)

Merkelig at bladet er det mest leste i Norge....

Selvsagt står det mye sladder og dritt der, men jeg kan ikke komme på mer avslappende lektyre ;)

Jeg tror ikke jeg har mindre mellom øra enn folk flest selv om jeg leser Se og Hør ;)

Ja, hadde bare "tung" og "dyp" litteratur med meg i sekken i går, og se og hør ble vel i den andre enden......

Men nei, det er ikke et blad jeg kommer til å kjøpe! :-)

Har jo ikke noe med intellekt å gjøre da :-)

Gjest togli
Skrevet

Ja, hadde bare "tung" og "dyp" litteratur med meg i sekken i går, og se og hør ble vel i den andre enden......

Men nei, det er ikke et blad jeg kommer til å kjøpe! :-)

Har jo ikke noe med intellekt å gjøre da :-)

Jeg leser også gode bøker, men elsker Se og Hør på sengekanten. Et veldig bra blad å sovne til siden jeg oftest sovner etter fem minutters lesning. Leser jeg i ei bok på sengekanten må jeg lese alt på nytt siden jeg halvsover når jeg leser ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...