Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Ja, eg kjeder meg og har 0,0 i promille. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har vært ute i sola nå, og må da være kommet opp i 0,5 0 Siter
Gjest hitmaker Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Samme her..og har 0,0 i promille sjølv. 0 Siter
Gjest Gammel kjenning Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 He he....vel, vi kan vel ha noe promille og alikavel kjede oss, ikke sant? Og du kan være helt promillefri og ha det toppers Nei, jeg har null, null, null i promille. Men, jeg kjeder meg ikke så veldig. Mine hærlige, elskede, flotte barn skal til pappan sin på to ukers ferie i morgen formiddag så vi har vært ute og spist på kroa på hjørnet her. Og så har vi kjøpt en leiefilm som vi skal sette på nå snart. (ene poden skulle bare gjøre ferdig et oppdrag på wow først) Men jeg tar meg kanskje et glass vin til filmen, eller en rusbrus som min mann hadde med til meg i går. Håper kvelden tar seg opp for deg da Geir. 0 Siter
AAA Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 2 GT. Hvor mye promille blir det?? Sommerdrinken over alle sommerdrinker...! :-D 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Ingen promille her heller.... Lader opp til i morgen, da blir det nok promille nok for oss begge ;0) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg også har 0,0 i promille, har kun drukket Faris. 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 0,01 her Har spist sånn Plomme i Madeira og tør ikke banne på at den er helt rusfri *s* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har vært ute i sola nå, og må da være kommet opp i 0,5 Bra! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 He he....vel, vi kan vel ha noe promille og alikavel kjede oss, ikke sant? Og du kan være helt promillefri og ha det toppers Nei, jeg har null, null, null i promille. Men, jeg kjeder meg ikke så veldig. Mine hærlige, elskede, flotte barn skal til pappan sin på to ukers ferie i morgen formiddag så vi har vært ute og spist på kroa på hjørnet her. Og så har vi kjøpt en leiefilm som vi skal sette på nå snart. (ene poden skulle bare gjøre ferdig et oppdrag på wow først) Men jeg tar meg kanskje et glass vin til filmen, eller en rusbrus som min mann hadde med til meg i går. Håper kvelden tar seg opp for deg da Geir. Nå blei eg nyskjerrig gitt! Ps! Har du kjøpt en leiefilm? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 2 GT. Hvor mye promille blir det?? Sommerdrinken over alle sommerdrinker...! :-D Er det en forkortelse for Gin & Tonic? I såfall har du nok passert 0,5. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Ingen promille her heller.... Lader opp til i morgen, da blir det nok promille nok for oss begge ;0) Husk å ta med tannbeskytter og hjelm! he.he.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Husk å ta med tannbeskytter og hjelm! he.he.. *LOL* Jeg bare tripper avsted når det blir bråk jeg vett du ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Ingen promille her. Uff...Vi må bare gjøre det beste ut av situasjonen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg også har 0,0 i promille, har kun drukket Faris. Eg har og drukket farris, men har skeia ut med litt Cola innimellom. Farris er topp det nå i varmen, men det er også godt blanda med iskald hvitvin... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 0,01 her Har spist sånn Plomme i Madeira og tør ikke banne på at den er helt rusfri *s* Du kan nå kjøre bil uansett, om det skulle være behov for det. 0 Siter
AAA Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Er det en forkortelse for Gin & Tonic? I såfall har du nok passert 0,5. Yes, gin & tonic. Og er sikkert litt over 0,5 ja. Det kjennes sånn ut igrunnen. :-D 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Yes, gin & tonic. Og er sikkert litt over 0,5 ja. Det kjennes sånn ut igrunnen. :-D Silkebris altså, det er saker det! *mimrer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.